Wojny cenowe dyskontów nie w smak Polakom. "Ceny może i niższe, ale i jakość poleciała"

Zdjęcie: / Pexels
Korzyści w wojnie cenowej prowadzonej przez największe na rynku dyskonty upatruje blisko 20 proc. klientów, z kolei prawie 40 proc. jest przeciwnego zdania - wynika z raportu UCE Research i Hybrid Europe.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Wojny cenowe dyskontów nie w smak Polakom. "Ceny może i niższe, ale i jakość poleciała"
Powiązane
Bankructwo PGG? Górnicy żądają podwyżek pensji
1 godzina temu
Polecane
Zdradził sekret urlopu Świątek. "Jak najdalej"
25 minut temu
Zieliński był krok od tytułu. Wtedy zaczął się dramat
1 godzina temu
Statystyki: asy, podwójne błędy & przełamania (20.07.25)
3 godzin temu
Wszystko jasne. Znamy skład finału znanego turnieju
6 godzin temu