Aplikacja Rossmann jest źródłem informacji o promocjach, akcjach specjalnych i organizowanych przez sieć wydarzeniach. W swoich telefonach ma ją już 10 milionów Polaków.
Coraz więcej osób korzysta z aplikacji Rossmann PL w drogeriach. Rośnie również częstotliwość jej używania, bowiem pełni ona rolę „asystenta” na zakupach. Przypomina o kuponach zniżkowych, naszych ulubionych produktach w promocji, daje możliwość zakupów Rossmann GO (bez konieczności podchodzenia do kasy, wygodna płatność przez telefon). Klienci bardzo chętnie korzystają z funkcji i akcji, które dają im oszczędność na zakupach w Rossmannie – „Kupon za uśmiech” oraz „Cena z apką”.
Rozwój Rossmanna w Polsce
W 2024 roku otwartych zostało 164 nowe Rossmanny. To rekordowa liczba otwarć w jednym roku. Jednocześnie sieć wykonała prawie 150 remontów i rozbudów drogerii. Aktualnie w Polsce sieć posiada 1925 swoich placówek.
Rossmann działa w Polsce od 30 lat. Realizuje sprzedaż w modelu omnichannel. Ma własne drogerie, e-sklep rossmann.pl oraz aplikację zakupową Rossmann PL. Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce.

9 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
