Tylko w tym roku mobilna aplikacja sieci Action została pobrana ponad 10 milionów razy i stała się jedną z najpopularniejszych platform cyfrowych wśród klientów.
Kanały cyfrowe odgrywają kluczową rolę w inspirowaniu klientów przed zakupami w sklepie stacjonarnym. Dlatego w aplikacji Action, pobranej już ponad 10 milionów razy, wprowadzono nową funkcję – listy życzeń. Umożliwia ona użytkownikom łatwe wybieranie np. ulubionych zabawek, dzielenie się tymi informacjami z rodziną i przyjaciółmi oraz tym samym wspólne robienie zakupów, unikając powielania prezentów.
Aplikacja Action – największy cyfrowy przewodnik po prezentach w Europie
W tym sezonie na listach życzeń wielu klientów znajdą się m.in. zabawki z nowej serii Mini Matters od Action: pochodzące ze zrównoważonych źródeł, stylowe i edukacyjne propozycje w świetnych cenach.
Teraz seria Mini Matters w Action stała się jeszcze lepsza. Od solidnych drewnianych klocków odpornych na upadki, po miękkie pluszowe zabawki wypełnione przetworzonymi butelkami PET i pomysłowe zestawy do zabawy, które zapewniają dzieciom rozrywkę na wiele godzin.
Rozwój sieci Action
W I półroczu Action otworzył 125 nowych obiektów i zakończył ten okres z łączną liczbą 3043 sklepów w 13 krajach. Każdego tygodnia średnio 20,2 milionów klientów odwiedza sklepy Action, aby zaopatrzyć się w artykuły codziennego użytku. W Niemczech, w tej chwili drugim co do wielkości rynku Action po Francji, otwarto 600. sklep. Obiekt zlokalizowany jest w Bremie. W Polsce otwarto 400. sklep Action w Poznaniu. Marka realizuje cel strategiczny polegający na otwieraniu średnio jednego nowego sklepu dziennie, planując łącznie około 370 nowych otwarć do końca 2025 roku.
Firma oficjalnie otworzyła również 16. centrum dystrybucyjne w Europie – pierwsze w Hiszpanii, zlokalizowane w Illescas, trzy lata po debiucie sieci na tym rynku.