Agencje Publicis Groupe Polska po raz kolejny realizują niestandardowy projekt dla marki BLIK. 9-odcinkowa seria „BLIKNIJ dwa razy, jeśli…” w nowoczesny sposób łączy rozrywkę z promocją płatności mobilnych BLIK. Za realizację i koordynację serialu oraz dobór twórców internetowych odpowiedzialny jest LiquidThread, za strategiczne planowanie mediów i zakup kampanii – Spark Foundry. Koncepcję kreatywną przygotował Leo Warsaw, a działania Paid Social prowadzi Performics.
Agencje Publicis Groupe Polska z trzecim serialem dla BLIKA
2 miesięcy temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Agencje Publicis Groupe Polska z trzecim serialem dla BLIKA
Powiązane
Niemiecka sieć podbija Polskę. Otwiera sklep za sklepem
1 godzina temu
Euro w Polsce? Minister finansów zmienił zdanie
1 godzina temu
Polecane
To dla Świątek największy priorytet. Oto co musi się stać
1 godzina temu
Ale cacko! Radwańska pochwaliła się nowym autem
2 godzin temu
Kiedy kielczanie skorzystają z nowej karty mieszkańca?
3 godzin temu








