Allegro Delivery integruje się z siecią Żabka, rozszerzając swoją innowacyjną sieć dostaw do 45 tysięcy punktów odbioru.
To strategiczne połączenie dynamicznie rozwijającej się sieci dostaw z wiodącą siecią sklepów convenience w Polsce. kooperacja ta podkreśla skalowalność Allegro Delivery, które w ciągu roku od powstania zwiększyło liczbę punktów odbioru o ponad 11 600, oferując klientom ogólnopolską sieć ponad 45 tysięcy lokalizacji. Usługa jest dostępna poprzez aplikację Allegro, co zapewnia wygodę i dodatkowe opcje zarówno kupującym, jak i sprzedającym na wiodącej platformie e-commerce w kraju.
Sieć partnerska
Allegro Delivery to innowacyjna sieć partnerska, oparta na współpracy z niezależnymi operatorami logistycznymi, zintegrowana w ramach jednej aplikacji Allegro. Klienci dokonujący zakupów na platformie Allegro mogą wybrać Allegro Delivery jako formę dostawy i wskazać preferowany punkt odbioru. Allegro odpowiada za kompleksowy proces dostawy, w tym za ewentualne zwroty i reklamacje.
Dla sprzedających Allegro Delivery oznacza optymalizację kosztów i realne możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Model partnerski Allegro Delivery obejmuje już Allegro One, ORLEN Paczkę oraz DHL eCommerce Polska, co łącznie stanowi około 18 tysięcy automatów paczkowych na terenie całego kraju. Sieć naturalnie rozszerza się dzięki rosnącej liczbie innych punktów odbioru oraz różnorodnym kooperacjom między poszczególnymi partnerami. Dzięki współpracy DHL eCommerce z Żabką, wszyscy klienci Allegro Delivery mogą korzystać z możliwości odbioru przesyłek w sklepach Żabka, otwartych 7 dni w tygodniu.
Allegro Delivery integruje tę ofertę, zapewniając nie tylko możliwość wyboru dogodnej formy dostawy, ale także spójność doświadczenia zakupowego pod marką Allegro. Jest to odpowiedź na konkretne wyzwania rynkowe w sektorze e-commerce. W rezultacie usługa cieszy się rosnącym zadowoleniem użytkowników. Wskaźnik NPS (Net Promoter Score) na poziomie blisko 90 punktów plasuje Allegro Delivery w światowej czołówce usług logistycznych.