AMS wprowadził elastyczny czas emisji spotów we wszystkich formatach Digital OOH. Orange pierwszym klientem wykorzystującym nową możliwość

agora.pl 1 tydzień temu
Dzięki przejściu na elastyczny plan emisji i dopasowany do długości spotu tryb rozliczenia, reklamy mogą mieć dowolną długość, choćby do 60 sekund. Do tej pory spoty emitowane na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych, Digital Citylightach na wiatach przystankowych czy Digital Cityscreenach trwały standardowo 10 sekund.
– Elastyczny czas emisji spotów to szansa na stworzenie dłuższych, bardziej zaawansowanych i angażujących kreacji reklamowych. To także rozwój oferty i dopasowanie naszego medium – Digital OOH – do prowadzenia spójnej komunikacji reklamowej, w połączeniu z formatami online oraz telewizyjnymi – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor działu marketingu operacyjnego i strategii oferty w AMS.
Jako pierwsza z nowej funkcjonalności oferowanej przez AMS skorzystała firma Orange Polska. Kampania dla Orange została zrealizowana we współpracy z domem mediowym Value Media.
Elastyczny czas emisji spotów to kolejna po formacie Digital Cityscreen z wideo i efektem 3D innowacyjna zmiana w ofercie AMS. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy dalsze wykorzystanie retargetingu. Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 79 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50 proc. populacji Polski.
AMS oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.
Idź do oryginalnego materiału