Marka Mohito zadebiutowała ze swoim narzędziem na czwartym rynku i jest już dostępna mobilnie dla klientek na Słowacji. To kolejny krok w realizacji strategii, której celem jest tworzenie nowoczesnego, zintegrowanego doświadczenia zakupowego – łączącego świat offline z cyfrowymi rozwiązaniami.
Z aplikacji Mohito korzystają także klientki z Polski, Czech i Rumunii, a dzięki niej mogą:
- z łatwością przeglądać kolekcje i odkrywać nowości,
- korzystać z ekskluzywnych promocji i ofert specjalnych,
- wygodnie odbierać zamówienia w wybranym sklepie stacjonarnym,
- mieć zawsze pod ręką historię zakupów i e-paragony.
Od premiery apka została pobrana już ponad 3 miliony razy, a jej rola w sprzedaży online stale rośnie – dziś odpowiada za blisko 70 proc. przychodów e-commerce marki. Wejście na rynek słowacki to kolejny istotny etap w ekspansji zagranicznej i umacnianiu modelu omnichannel, w którym to klientka i jej wygoda są zawsze na pierwszym miejscu.
Polska grupa modowa
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 41 rynkach na świecie.
Spółka posiada sieć ponad 2500 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2 mln m2 i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też istotną rolę, tworząc miejsca pracy dla 43 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.