Aplikacja Mohito przebiła kolejną granicę

1 dzień temu

Pod koniec 2023 roku LPP uruchomiło aplikację mobilną dla marki Mohito. Teraz, po niecałych 2 latach, marka pochwaliła się, iż aplikacja ma już 3 mln pobrań.

Aplikacja Mohito jest dostępna w Polsce, Rumunii i Czechach, a już niedługo pojawi się na Słowacji i kolejnych rynkach.

3 miliony pobrań aplikacji Mohito to świetna okazja do świętowania, ale prawdziwym powodem do dumy jest rola, jaką odgrywa ona w naszym biznesie. To strategiczne narzędzie, które generuje ponad 65 proc. przychodów online, wzmacnia naszą strategię omnichannel, oraz cieszy się fantastycznymi ocenami klientek – informuje Emilia Borowska, E-commerce Manager w Mohito, LPP.

Mohito to najbardziej rentowana marka z portfolio LPP, aczkolwiek jej udziały w sprzedaży całej Grupy są niewielkie i wynoszą ok. 6 proc.

Odzieżowy gigant

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 41 rynkach na świecie.

Spółka posiada sieć ponad 2500 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2 mln m2 i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też istotną rolę, tworząc miejsca pracy dla 43 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Idź do oryginalnego materiału