Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

3 godzin temu

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych.

Artur Turemka będzie odpowiedzialny za rozwój Autopay na rynkach zagranicznych – między innymi w regionalnych hubach firmy w Brazylii, Singapurze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz na rynkach europejskich. Ponadto, będzie koordynował komercjalizację rozwiązań i dopasowanie oferty produktowej na rynkach docelowych. Zajmie się również rozszerzaniem i zarządzaniem globalną siecią sprzedaży.

Nowy Chief Global Growth Officer Autopay jest związany z branżą fintech od ponad 15 lat. Przez ten czas pełnił regionalne i globalne role w strukturach Mastercard, między innymi w obszarach sprzedaży, zarządzania rynkami, a także w segmencie rozwoju produktów konsumenckich. Jako SVP Head of Mastercard Prepaid Management Services zarządzał programem kart przedpłaconych i wielowalutowych, nadzorował globalną realizację strategii i rozwój produktów prepaid, dokonując transformacji i dywersyfikacji tej linii biznesowej. Jako SVP Global Commercial Lead, Prepaid – odpowiadał za rozwój rozwiązań prepaid i ich komercjalizację. Wcześniej, jako dyrektor generalny w Europie Południowo-Wschodniej, odpowiadał za operacje i rozwój biznesu Mastercard na Bałkanach. Przed dołączeniem do Mastercard związany między innymi z Raiffeisen Bank Polska SA.

Artur Turemka ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także na Uniwersytecie Karl-Franzens w austriackim Grazu oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jednym ze strategicznych celów marki Autopay jest zbudowanie globalnej firmy z siedzibą w Polsce. Od wielu miesięcy spółka prowadzi działania mające na celu wprowadzenie swoich produktów na kilku kontynentach. Autopay otwiera biura w Brazylii, Singapurze oraz na Bliskim Wschodzie. Wcześniej firma rozwinęła swoją działalność w Europie. Spółka działa między innymi w Niemczech, Szwajcarii, Słowacji, ale także w Hiszpanii i we Włoszech.

Źródło: Autopay

Idź do oryginalnego materiału