Asbis otworzył w USA największy salon Bang & Olufsen na świecie, dwa kolejne w 2026

5 godzin temu

Grupa Asbis oficjalnie otworzyła w San Francisco pierwszy showroom marki Bang & Olufsen, który jest największym flagowym salonem tej marki na świecie, podała spółka. To otwarcie to pierwszy krok w strategii ekspansji marki Bang & Olufsen w Kalifornii, bo w 2026 r. Grupa planuje otworzyć i zarządzać kolejnymi salonami tej marki – w Los Angeles i Palo Alto.

„Otwieramy, wspólnie z Bang & Olufsen, już 8. salon tej marki. Połączone zespoły Asbis i B&O podchodzą do każdego otwarcia z najwyższą starannością, dokładnie wybierając najlepsze lokalizacje i projektując sklepy, aby zapewnić klientom najlepsze wrażenia audio/wideo i luksusowe wzornictwo. Stany Zjednoczone to naszym zdaniem naturalny rynek dla produktów znanych z niezrównanego duńskiego wzornictwa, jakości i wrażeń audio. Z Bang & Olufsen, Asbis debiutuje na amerykańskim rynku. Dwa kolejne otwarcia w USA planujemy już w I półroczu 2026 r., również w Kalifornii – w Los Angeles i Palo Alto” – powiedział CEO Serhei Kostevitch, cytowany w komunikacie.

Nowo otwarty salon Bang & Olufsen w San Francisco jest dwupoziomowy, zajmuje 460 m2 i jest położony przy prestiżowej ulicy Geary Street 146, w sercu Union Square – centrum luksusowych zakupów z markami takimi jak Louis Vuitton, Hermès, Chanel, Tiffany & Co.

Asbis, poprzez swoją spółkę zależną ASBC, prowadzi 41 sklepów detalicznych premium i luksusowych w 12 krajach. Cała sieć obejmuje 33 sklepy Apple Premium Reseller w 7 krajach (iSpace) oraz 8 salonów Bang & Olufsen w 5 krajach – na Cyprze, w RPA, Gruzji, we Włoszech, a teraz także w USA, podano.

Bang & Olufsen to luksusowa marka audio założona w 1925 roku w Struer w Danii przez Petera Banga i Svenda Olufsena. Firma działa na ponad 70 rynkach. Akcje Bang & Olufsen są notowane na NASDAQ Copenhagen A/S.

Asbis Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r. Skonsolidowane przychody Asbis wyniosły 3 mld USD w 2024 r.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału