Balcia Insurance wprowadza w swojej aplikacji mobilnej funkcję geolokalizacji, by podpowiadać, kiedy warto się ubezpieczyć. Rozwiązanie powstało we współpracy z amerykańską firmą technologiczną BlueDot i pozwala na personalizację ofert oraz przypomnień w oparciu o lokalizację użytkownika.
Dzięki technologii geofencingu aplikacja Balcia może rozpoznawać, gdzie znajduje się użytkownik i we właściwym momencie proponować mu dopasowane rozwiązania. Przykładowo – po przekroczeniu granicy lub podczas pobytu na lotnisku aplikacja może przypomnieć o zakupie ubezpieczenia podróżnego.
Nowa funkcja opiera się na technologii geofencingu, która umożliwia aplikacji reagowanie na pojawienie się użytkownika w określonej strefie, np. na stoku narciarskim czy w porcie lotniczym. W momencie wejścia czy opuszczenia takiej wirtualnej strefy system automatycznie wysyła spersonalizowane powiadomienie lub przypomnienie.
To rozwiązanie pozwala Balcia lepiej zrozumieć zachowania użytkowników i prowadzić targetowaną komunikację w czasie rzeczywistym. Otwiera również inne nowe możliwości w zakresie interakcji z użytkownikami aplikacji – pozwala na precyzyjniejsze segmentowanie klientów, komunikację dopasowaną do kontekstu oraz prowadzenie działań powiązanych z konkretnymi lokalizacjami i sytuacjami. Wdrożenie funkcji geolokalizacji w krajach bałtyckich i w Polsce ma miejsce w ostatnim kwartale bieżącego roku.
Użytkownicy mają pełną kontrolę nad swoimi danymi – funkcja jest dostępna tylko dla osób, które wyrażą na to zgodę i mogą w każdej chwili ją wyłączyć.

4 godzin temu


![Sabalenka - Anisimova. O której półfinał WTA Finals? [TRANSMISJA NA ŻYWO]](https://i.iplsc.com/-/000LW833OVEERN00-C321.webp)






