Banki Spółdzielcze Grupy BPS i Bank BPS rozpoczęły w mediach społecznościowych nową, spersonalizowaną kampanię reklamową. Dzięki geotargetowaniu mieszkańcy zobaczą reklamy dopasowane do ich lokalizacji z nazwą ich miasta lub powiatu. To kontynuacja działań promujących loterię „Wygrywaj po sąsiedzku!” na poziomie Zrzeszenia BPS.
– Nasza nowa kampania koncentruje się na mediach społecznościowych: Facebooku i Instagramie. Dbamy w niej o wydźwięk lokalny: przygotowaliśmy prawie 1000 różnych formatów reklamowych. dla wszystkich powiatu przygotowaliśmy osobną kreację z nazwą miasta powiatowego, żeby komunikat był jak najbardziej lokalny i bliski odbiorcom. Jest to realizacja naszej strategii, w której oprócz masowej komunikacji, kontynuujemy lokalne przekazy. Od kilku miesięcy jesteśmy w telewizji adresowalnej, na portalach prasy regionalnej, w serwisie YouTube, pokazywaliśmy się również na urządzeniach InPost. Reklamy przygotowujemy i kupujemy na poziomie zrzeszeniowym, dzięki czemu uzyskujemy istotne oszczędności kosztowe. Jeszcze ważniejsze jest jednak – i to potwierdzają nam testy – iż reklama lokalna jest spójna z reklamą masową, np. spotami, które widzimy w telewizji – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.
Targetowanie obejmuje wszystkie banki ze Zrzeszenia BPS. Hasła reklamowe stanowią rozwinięcie narracji „Halo Sąsiedzi!”. W reklamach pojawią się hasła takie jak: „Halo Limanowa!”, „Halo Lubliniec!” „Halo Kielce!”, itd. W ten sposób przekaz trafia precyzyjnie do lokalnych społeczności, w których działają Banki Spółdzielcze Grupy BPS. Na kreacjach reklamowych wykorzystany został m. in. kadr z ostatniego spotu Grupy BPS, emitowanego w tej chwili w tradycyjnej telewizji i serwisie YouTube. To pozwala odbiorcom łatwo rozpoznać markę i całą kampanię niezależnie od tego, gdzie się z nią zetkną. Głównym celem kampanii jest zaproszenie do udziału w loterii.
– Loteria „Wygrywaj po sąsiedzku!” działa od marca. Wygrało w niej już ponad 1000 klientów z różnych Banków Zrzeszenia BPS z całej Polski. Myślę, iż ciekawym zabiegiem jest to, iż na stronie przypisanej do tej kampanii reklamowej, każdy może sprawdzić, ile i jakie wygrane padły już w ich sąsiedztwie – dodaje Robert Szymański.
W loterii Banków Spółdzielczych Grupy BPS nagrody trafiają codziennie do kilkunastu osób, które otworzyły konto, założyły lokatę lub wzięły kredyt w jednym z 307 Banków Spółdzielczych Grupy BPS lub w Banku BPS.
Źródlo: BPS