23 czerwca wystartowała nowa kampania PKO Banku Polskiego. Jej przedmiotem jest bankowość korporacyjna banku.

Bankowość korporacyjna w centrum uwagi
Nowa kampania koncentruje się na wielowymiarowej roli relacji i zespołowości. To czynniki, które są najważniejsze w biznesie, czyli obszarze, który wspomaga bankowość korporacyjna, ale również w życiu. W prowadzonych działaniach bank chce pokazać, iż bycie partnerem #1 dla firm to coś więcej niż oferta produktowa. Dlatego główną tematyką kampanii są konkretni ludzie i ich kooperacja z bankiem, która przyczynia się do osiągania realnych efektów.
„Nasza najnowsza kampania skierowana do segmentu korporacji ma jasno pokazywać, iż jesteśmy partnerem nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także dużych firm i korporacji. Postawiliśmy na wyrazisty, nowoczesny przekaz, daleki od oczywistych obrazów i skojarzeń stosowanych w komunikacji do tego segmentu. Chcemy, by klienci korporacyjni zobaczyli w PKO Banku Polskim partnera, który ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu ekspertów bankowych” – podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Partner #1 dla biznesu
PKO BP jest w tej chwili liderem w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, a także dużych firm i korporacji. W 2024 roku łączne finansowanie, którego udzielił firmom i samorządom wyniosło 106 mld zł. Bank obsługuje 634 tys. przedsiębiorstw sektora MŚP. Współpracuje z nim również aż 60% dużych firm.
Kampanię telewizyjną uzupełnią działania w Internecie oraz w prasie. Jest ona realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.

Bankowość korporacyjna PKO BP z nową kampanią. Siła relacji i zespołu

Bankowość elektroniczna na szczycie e-usług, które doceniają Polacy. Badanie ClickMeeting
Czytaj więcej

Lokata walutowa Banku Pekao SA w walutach obcych – opinie i analiza

Bankowe programy rabatowe – czym są i jak z nich skorzystać?

Konta oszczędnościowe z najwyższym oprocentowaniem w marcu 2025
