Bezpłatny terminal płatniczy i darmowe wysyłki od InPost w akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa

5 godzin temu

Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z trzecią odsłoną kampanii „Zyskaj więcej” skierowanej do przedsiębiorców. Właściciele małych i średnich firm, którzy jeszcze nie korzystają z płatności bezgotówkowych, mogą otrzymać terminal płatniczy, terminal w telefonie lub bramkę płatniczą do sklepu online z Programu Fundacji oraz dodatkowo zyskać 30 darmowych wysyłek w maszynach Paczkomat InPost. Akcja potrwa od 6 października do 7 grudnia 2025 r.

InPost

– Badanie POLASIK Research przeprowadzone dla Fundacji Polska Bezgotówkowa pokazało, iż w 2024 r. 69% wszystkich transakcji w sklepach i punktach usługowych było realizowanych w sposób bezgotówkowy, podczas gdy gotówka odpowiadała za mniej niż jedną trzecią transakcji (31%). Podmioty, które nie oferują swoim klientom płatności bezgotówkowych, narażają się na utratę części przychodów oraz pozostanie w tyle w rywalizacji rynkowej– mówi Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor obszaru marketingu i produktów Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Do jesiennej odsłony akcji „Zyskaj więcej” włączyła się firma InPost. Przedsiębiorcy, którzy między 6 października, a 7 grudnia 2025 r. zdecydują się na terminal płatniczy z Programu Polska Bezgotówkowa, otrzymają dodatkowy benefit – 30 darmowych wysyłek
przez maszyny Paczkomat firmy InPost1. Bezpłatne przesyłki będzie można zrealizować do 30 kwietnia 2026 r.

Fundacja Polska Bezgotówkowa w ciągu blisko 8 lat działalności, wsparła cyfryzację ponad pół miliona przedsiębiorców i ponad trzech tysięcy urzędów dostarczając im ponad 700 tys. urządzeń płatniczych – terminali lub terminali w telefonie. Fundacja pomaga także wdrożyć elektroniczne płatności w e-sklepach, oferując tym samym wsparcie przedsiębiorcom rozpoczynającym swoją działalność w internecie.

– Kampania „Zyskaj więcej”, realizowana we współpracy z firmą InPost, to również ukłon w stronę przedsiębiorców stawiających swoje pierwsze kroki w branży internetowej – nasze działania obejmują pomoc we wdrożeniu płatności, jak również dostęp do bezpłatnych wysyłek, które zwłaszcza na początkowym etapie działalności mogą mieć istotne znaczenie dla przedsiębiorców oraz realnie wpływać na poziom kosztów prowadzenia firmy. Program Polska Bezgotówkowa został stworzony właśnie z myślą o najmniejszych firmach, które często napotykają bariery w dostępie do nowoczesnych narzędzi płatniczych. Celem naszych działań jest otwarcie nowych możliwości rozwoju dla przedsiębiorców, wyrównanie szans w dostępie do płatności cyfrowych, a także wspieranie ich w procesie cyfryzacji i pozyskiwania klientów. Wszystkie te działania przekładają się bezpośrednio na wzrost konkurencyjności mikrofirm w coraz bardziej wymagającym otoczeniu rynkowym – podsumowuje Anna Spychalska-Grzeszek.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa

Idź do oryginalnego materiału