Polska marka modowa Bialcon zmodernizowała swój sklep online. Wprowadzone ulepszenia mają wpłynąć na jakość i wygodę doświadczenia zakupowego. Nowa e-platforma ruszy 9 września.
Jak informują przedstawiciele marki, w zmodernizowanym e-sklepie wprowadzony zostanie nowy, bardziej intuicyjny interfejs, również na telefonach. Strona internetowa będzie łatwiejsza w nawigacji, co pozwoli klientom szybciej znaleźć to, czego szukają.
Szybsze i bardziej niezawodne ma być również przetwarzanie zamówień, w tym sam proces potrzebny na dokończenie zamówienia. Nowy serwis e-commerce ma oferować lepsze opcje personalizacji. Chodzi o nowe funkcje, które trafniej dostosują produkty i oferty do preferencji kupujących.
30-letnia historia Bialcon
Firma Bialcon ubiera polskie kobiety już od 30 lat. Założycielką i właścicielką marki jest Barbara Chwestuk, związana z nią do dzisiaj, gdzie pełni funkcję dyrektora kreatywnego. w tej chwili firma posiada sieć sprzedaży liczącą 70 salonów firmowych w całej Polsce, a także poza granicami. Siedziba i główny zakład produkcyjny znajdują się w Białej Podlaskiej.

1 rok temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

