Biedronka nawiązała współpracę ze znaną na całym świecie platformą Uber Eats. Dzięki temu zaoferuje jeszcze większej grupie klientów zakupy dostarczane prosto do drzwi – choćby w 30 minut. w tej chwili trwa pilotaż usługi, a pierwsze sklepy zostały już uruchomione w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Kolejne miasta w całej Polsce mają zostać dodane w następnych etapach współpracy.
Najważniejsze dla klientów pozostaje niezmienne – ceny. Produkty dostępne w aplikacji Uber Eats kosztują dokładnie tyle samo, ile w sklepach stacjonarnych Biedronki. Dzięki temu użytkownicy mogą liczyć na tę samą jakość, świeżość i niskie ceny, z dostawą pod same drzwi, bez żadnych kompromisów.
– Widzimy rosnące zainteresowanie Polaków możliwością szybkich i wygodnych zakupów spożywczych online, dlatego chcemy, aby jak największa liczba konsumentów mogła korzystać z tej opcji za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji. Z ogromną satysfakcją ogłaszamy rozpoczęcie współpracy z Uber Eats, jedną z wiodących platform do zamawiania produktów spożywczych w Polsce. Dzięki temu partnerstwu jeszcze więcej osób będzie mogło kupować produkty wysokiej jakości, w najniższych cenach, prosto z naszych sklepów. kooperacja z Uber Eats to kolejny etap w rozwoju oferty online Biedronki, pokazujący, iż konsekwentnie wykorzystujemy nowe technologie, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – wyjaśnia Paweł Żelazko, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.
Pilotaż w wybranych lokalizacjach
Pilotaż usługi wystartował już w wybranych lokalizacjach, aby jak najlepiej dopracować cały proces i zapewnić klientom pełen komfort korzystania z dostaw realizowanych za pośrednictwem Uber Eats. Mieszkańcy Warszawy mogą już korzystać z usługi na terenie Mokotowa, natomiast w Krakowie obejmuje ona centrum miasta oraz Kazimierz. W Poznaniu usługa dostępna jest w obrębie dzielnic Łacina i Grunwald. Jeszcze w tym roku usługa zostanie uruchomiona w Katowicach. Do końca 2025 roku do programu zostanie włączonych około 20 sklepów, a niedługo liczba ta wzrośnie do około 40 placówek w piętnastu największych aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy, Lublinie, Szczecinie, Olsztynie, Gdyni, Białymstoku, Rzeszowie, Toruniu oraz Katowicach.
Docelowo usługa będzie dostępna wszędzie tam, gdzie działa Uber Eats. W pierwszej połowie 2026 roku planowane jest uruchomienie choćby kilkuset sklepów w całej Polsce. Co więcej, subskrybenci Uber One już teraz mogą składać zamówienia z dostawą za 0 zł. Każdy ze sklepów biorących udział w projekcie został odpowiednio przygotowany, aby sprawnie obsługiwać zarówno klientów stacjonarnych, jak i zamówienia online.
Oczekiwania konsumentów
– kooperacja z Biedronką jest odpowiedzią na dynamiczną zmianę nawyków zakupowych Polaków. Klienci oczekują dziś nie tylko najlepszych cen, ale także bezkompromisowej wygody i oszczędności czasu. Dzięki temu partnerstwu, zakupy w największej sieci dyskontowej, które dotychczas wymagały osobistej wizyty, stają się bezproblemowe i dostępne w zasięgu ręki. To kolejny krok w naszej misji, aby zaoferować użytkownikom Uber Eats pełną swobodę w zarządzaniu swoim czasem i codziennymi potrzebami – komentuje Krzysztof Witkowski, Menadżer Działu Retail Uber Eats Polska.
Konsumenci coraz częściej poszukują prostych i wygodnych rozwiązań, które pozwalają zaoszczędzić czas. Ponadto, zakupy online stały się dziś czymś więcej niż tylko sposobem na szybkie uzupełnienie brakującego produktu i coraz częściej obejmują pełny, zróżnicowany koszyk. Korzystają z nich już nie tylko młodsi, bardziej zapracowani odbiorcy, ale także osoby czasowo unieruchomione czy seniorzy, dla których dźwiganie ciężkich zakupów stanowi wyzwanie. W odpowiedzi na te oczekiwania Biedronka łączy swoje doświadczenie i skalę działania z technologicznym potencjałem platformy Uber Eats. Dzięki temu klienci mogą cieszyć się sprawną obsługą, szerokim wyborem produktów oraz niezmiennie niskimi cenami, które od lat są znakiem rozpoznawczym sieci.

5 godzin temu








