Biedronka dostrzega potencjał e-grocery i nawiązuje współpracę z Uber Eats

5 godzin temu

Biedronka nawiązała współpracę ze znaną na całym świecie platformą Uber Eats. Dzięki temu zaoferuje jeszcze większej grupie klientów zakupy dostarczane prosto do drzwi – choćby w 30 minut. w tej chwili trwa pilotaż usługi, a pierwsze sklepy zostały już uruchomione w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Kolejne miasta w całej Polsce mają zostać dodane w następnych etapach współpracy.

Najważniejsze dla klientów pozostaje niezmienne – ceny. Produkty dostępne w aplikacji Uber Eats kosztują dokładnie tyle samo, ile w sklepach stacjonarnych Biedronki. Dzięki temu użytkownicy mogą liczyć na tę samą jakość, świeżość i niskie ceny, z dostawą pod same drzwi, bez żadnych kompromisów.

Widzimy rosnące zainteresowanie Polaków możliwością szybkich i wygodnych zakupów spożywczych online, dlatego chcemy, aby jak największa liczba konsumentów mogła korzystać z tej opcji za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji. Z ogromną satysfakcją ogłaszamy rozpoczęcie współpracy z Uber Eats, jedną z wiodących platform do zamawiania produktów spożywczych w Polsce. Dzięki temu partnerstwu jeszcze więcej osób będzie mogło kupować produkty wysokiej jakości, w najniższych cenach, prosto z naszych sklepów. kooperacja z Uber Eats to kolejny etap w rozwoju oferty online Biedronki, pokazujący, iż konsekwentnie wykorzystujemy nowe technologie, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – wyjaśnia Paweł Żelazko, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.

Pilotaż w wybranych lokalizacjach

Pilotaż usługi wystartował już w wybranych lokalizacjach, aby jak najlepiej dopracować cały proces i zapewnić klientom pełen komfort korzystania z dostaw realizowanych za pośrednictwem Uber Eats. Mieszkańcy Warszawy mogą już korzystać z usługi na terenie Mokotowa, natomiast w Krakowie obejmuje ona centrum miasta oraz Kazimierz. W Poznaniu usługa dostępna jest w obrębie dzielnic Łacina i Grunwald. Jeszcze w tym roku usługa zostanie uruchomiona w Katowicach. Do końca 2025 roku do programu zostanie włączonych około 20 sklepów, a niedługo liczba ta wzrośnie do około 40 placówek w piętnastu największych aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy, Lublinie, Szczecinie, Olsztynie, Gdyni, Białymstoku, Rzeszowie, Toruniu oraz Katowicach.

Docelowo usługa będzie dostępna wszędzie tam, gdzie działa Uber Eats. W pierwszej połowie 2026 roku planowane jest uruchomienie choćby kilkuset sklepów w całej Polsce. Co więcej, subskrybenci Uber One już teraz mogą składać zamówienia z dostawą za 0 zł. Każdy ze sklepów biorących udział w projekcie został odpowiednio przygotowany, aby sprawnie obsługiwać zarówno klientów stacjonarnych, jak i zamówienia online.

Oczekiwania konsumentów

– kooperacja z Biedronką jest odpowiedzią na dynamiczną zmianę nawyków zakupowych Polaków. Klienci oczekują dziś nie tylko najlepszych cen, ale także bezkompromisowej wygody i oszczędności czasu. Dzięki temu partnerstwu, zakupy w największej sieci dyskontowej, które dotychczas wymagały osobistej wizyty, stają się bezproblemowe i dostępne w zasięgu ręki. To kolejny krok w naszej misji, aby zaoferować użytkownikom Uber Eats pełną swobodę w zarządzaniu swoim czasem i codziennymi potrzebami – komentuje Krzysztof Witkowski, Menadżer Działu Retail Uber Eats Polska.

Konsumenci coraz częściej poszukują prostych i wygodnych rozwiązań, które pozwalają zaoszczędzić czas. Ponadto, zakupy online stały się dziś czymś więcej niż tylko sposobem na szybkie uzupełnienie brakującego produktu i coraz częściej obejmują pełny, zróżnicowany koszyk. Korzystają z nich już nie tylko młodsi, bardziej zapracowani odbiorcy, ale także osoby czasowo unieruchomione czy seniorzy, dla których dźwiganie ciężkich zakupów stanowi wyzwanie. W odpowiedzi na te oczekiwania Biedronka łączy swoje doświadczenie i skalę działania z technologicznym potencjałem platformy Uber Eats. Dzięki temu klienci mogą cieszyć się sprawną obsługą, szerokim wyborem produktów oraz niezmiennie niskimi cenami, które od lat są znakiem rozpoznawczym sieci.

Idź do oryginalnego materiału