Black Friday oczami Polaków: Czy listopadowe promocje naprawdę się opłacają?
Zdjęcie: Karolina Łuczak
Ostatni piątek listopada, znany jako Czarny Piątek, to czas promocji w sklepach i symboliczny początek przedświątecznych zakupów. Polacy także korzystają z Black Friday – jak wynika z Barometru Providenta aż 46,4 proc. przepytanych respondentów uważa, iż to okazja do tańszego kupienia prezentów świątecznych. Choć niemal połowa ankietowanych przepytanych w ramach Barometru Providenta uważa zakup gwiazdkowych […]

11 miesięcy temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

