Warszawa, 02.05.2025 (ISBnews) – Brand24 odnotował 1,09 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 wobec 1,16 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 0,72 mln zł wobec 1,07 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął odpowiednio: 1,94 mln zł wobec 2,09 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,91 mln zł wobec 7,88 mln zł rok wcześniej.
“W pierwszym kwartale tego roku przeznaczyliśmy sporo środków na inwestycje w kadrę i prace nad kolejnymi funkcjami naszych narzędzi. Dostosowujemy w ten sposób organizację do większej skali działalności. Nasza strategia skierowana na zwiększenie udziału dużych klientów korporacyjnych wśród naszych użytkowników, wymaga, z jednej strony zmiany modelu sprzedaży, aby dostosować go do procesów zakupowych w największych firmach, z drugiej zaś utrzymywania się na czele pod kątem innowacyjności i efektywności działania naszych rozwiązań. A to wiąże się z pojawieniem dodatkowych programistów” – czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.
Spółka podkreśliła, iż od 2 lat “mocno” wykorzystuje AI do wsparcia produktywności, więc nie rozwiązuje problemów “tylko większą ilością ludzi, a raczej kombinacją specjalistów i technologii, którą są wspierani”.
“W I kw. kończyliśmy opracowanie ChatBeat – który jest nowym narzędziem do monitoringu marki w tekstach generowanych przez dostępne na rynku modele językowe AI. Tego typu dodatkowe usługi są cenione przez naszych klientów i pozwalają nam wypracowywać coraz wyższe ARPU. Planujemy rozpocząć sprzedaż ChatBeat już w maju” – czytamy dalej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto 1,65 mln zł w I kw. 2025 r. wobec 2,14 mln zł zysku rok wcześniej.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.
(ISBnews)