Carrefour notuje wzrost przychodów. Jak wypada rynek polski?

1 miesiąc temu

W II kwartale bieżącego roku sprzedaż sieci Carrefour w Polsce wyniosła 592 mln euro. To o 0,3 proc. mniej w ujęciu like for like niż przed rokiem. Sprzedaż organiczna zmalała o 1,1 proc. Biorąc pod uwagę również sprzedaż paliwa, przychody wzrosły w tym okresie o 3,5 proc.

W I półroczu przychody Carrefour w Polsce wyniosły 1,155 mld euro. To spadek o 1,1 proc. w ujęciu like for like i o 1,8 proc. w ujęciu organicznym. Wliczając sprzedaż paliwa obroty wzrosły w tym okresie o 0,6 proc.

Globalne wzrosty

Cała Grupa Carrefour zanotowała w II kwartale ponad 23,88 mld euro przychodów. To o 4,4 proc. więcej w ujęciu like for like i o 4,3 proc. więcej w przypadku sprzedaży organicznej. Dokładając do tego sprzedaż paliwa, obroty wzrosły o 5,2 proc. (o 10 proc. przy stałych kursach walut). W całym I półroczu Carrefour może pochwalić się przychodami na poziomie prawie 46,6 mld euro. To wzrost o 3,7 proc. like for like i 3,6 proc. w ujęciu organicznym. Wliczając przychody z paliw sprzedaż wzrosła o 3,8 proc. (8,2 proc. po stałych kursach walut).

Omnikanałowa sieć

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Idź do oryginalnego materiału