Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała partnerstwo z DPD, za pomocą którego klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek przy okazji zakupów. Carrefour Polska stawia na rozwój usług dodatkowych dla klientów
Zdjęcie: Carrefour
Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała partnerstwo z DPD, za pomocą którego klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek przy okazji zakupów.
Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała partnerstwo z DPD, za pomocą którego klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek przy okazji zakupów. 








![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)