CDRL miało 2,06 mln zł zysku netto, 2,8 mln zł zysku EBIT w III kw. 2025 r.

3 godzin temu

Warszawa, 21.11.2025 (ISBnews) – CDRL odnotowało 2,06 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2025 r. wobec 0,76 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.

Zysk operacyjny wyniósł 2,8 mln zł wobec 1,8 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 72,19 mln zł w III kw. 2025 r. wobec 71,09 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2025 r. spółka miała 0,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 9,17 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 192,95 mln zł w porównaniu z 199,36 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 7,38 mln zł wobec 4,78 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej.

“W okresie objętym niniejszym skróconym śródrocznym skonsolidowanym sprawozdaniem finansowym Grupa osiągnęła zysk netto na poziomie 134 tys. zł. Wynik ten uległ pogorszeniu w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego o 9 034 tys. zł, co wynika jedynie z faktu otrzymania w roku poprzednim przez spółkę dominującą odszkodowania w kwocie 18 185 tys. zł, które wpłynęło wówczas na zwiększenie przychodów finansowych. W przypadku pominięcia tego jednorazowego zdarzenia, wynik netto Grupy za okres od 1 stycznia do 30 września 2025 roku byłby wyższy niż w okresie porównywalnym o 9 151 tys. zł” – czytamy w raporcie kwartalnym.

“W okresie od stycznia do września 2025 roku przychody ze sprzedaży Grupy wyniosły 192 946 tys. zł i były niższe o 3,2% w stosunku do analogicznego okresu 2024 roku. Równocześnie koszt własny sprzedaży obniżył się o 10,5%, w wyniku czego zrealizowana marża na sprzedaży wyniosła 54,6% i była wyższa niż w okresie porównywalnym o 3,8 pkt proc. W związku z tym, iż spadek obrotów był niższy o 0,6 pkt proc. niż spadek kosztów działalności operacyjnej, Grupa uzyskała niższą o 1 172 tys. zł niż w okresie porównywalnym stratę na sprzedaży” – czytamy dalej.

Grupa obniżyła wskaźnik zadłużenia w stosunku do 31 grudnia 2024 r. z 68,4% do 49,4%, podano także.

“Najważniejsze dokonania grupy kapitałowej w okresie od 1 stycznia do 30 września 2025 roku:

• otwarto 4 nowe salony własne, 15 salonów agencyjnych oraz 5 salonów sezonowych,

• wdrożono i rozpoczęto sprzedaż na nowych platformach marketplace – Decathlon PL, Decathlon DE, Decathlon BE i Decathlon NL,

• wdrożono nowy sklep internetowy rumuński i jego integrację z systemem finansowo-księgowym,

• wdrożono sklep coccodrillo.eu w technologii PWA wraz z nową odsłoną graficzną,

• wdrożono nowe formy dostaw kurierskich dla sprzedaży internetowej w sklepie słowackim, czeskim i niemieckim,

• wdrożono bramki płatności Adyen dla serwisów zagranicznych coccodrillo.eu,

• wdrożono InPost Pay na PWA oraz Autopay dla mokida.com,

• wdrożono aplikację coccodrillo.eu dla urządzeń mobilnych w sklepach Apple Store i Google Play,

• wdrożono platformę Checkout Agent w technologii PWA,

• wdrożono blog na coccodrillo.eu,

• wdrożono Lookbook na coccodrillo.eu, co umożliwia przedstawianie produktów na zdjęciu modela i ich zakup,

• wdrożono QuickShop na coccodrillo.eu, co umożliwia zakup bezpośrednio z wyników wyszukiwania,

• wdrożono chatbot na rynkach zagranicznych,

• uruchomiono rozbudowany Landing Page dot. współpracy franczyzowej z formularzem do zgłoszeń w domienie cdrl.pl (https://cdrl.pl/wspolpraca/franczyza/),

• udostępniono funkcję ‘Powiadom mnie’ na karcie produktu w sklepie internetowym mokida.com umożliwiającą zapisanie się do powiadomienia mailowego o pojawieniu się produktu ponownie w sprzedaży,

• prowadzono prace nad wdrożeniem kart podarunkowych Omnichannel,

• prowadzono prace nad wdrożeniem nowego systemu finansowo-księgowego” – wskazano dalej w materiale.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2025 r. wyniósł 3,99 mln zł wobec 14,32 mln zł zysku rok wcześniej.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału