Change of Scandinavia, właściciel marki Change Lingerie, przejmuje kultową markę Palmers. Fuzja tworzy jedną z największych europejskich grup w sektorze bielizny, łącząc ponad 100-letnią tradycję i rozpoznawalność marki Palmers z nowoczesnym podejściem, inkluzywnością i modelem biznesowym Change Lingerie.
Połączenie sił obu firm stworzy potężnego gracza na rynku, którego sieć obejmie prawie 500 sklepów w 17 krajach, a także prężnie działające kanały e-commerce. Przejęcie ma na celu wykorzystanie synergii operacyjnych, wzmocnienie pozycji na kluczowych rynkach europejskich i przyspieszenie globalnej ekspansji.
– To historyczny moment dla obu naszych firm. Palmers to marka-ikona z niezwykłym dziedzictwem i lojalnością klientów, szczególnie na rynkach niemieckojęzycznych. Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością powitania Palmers w naszej rodzinie. Łącząc nasze siły, wiedzę w zakresie dopasowania i szerokiej rozmiarówki z legendarną jakością i rozpoznawalnością Palmers, tworzymy platformę do dalszego, dynamicznego wzrostu. Naszym celem jest pielęgnowanie dziedzictwa Palmers, jednocześnie wprowadzając innowacje i naszą sprawdzoną koncepcję biznesową, aby dotrzeć do nowej generacji klientek – komentuje Claus Walther Jensen, CEO Change of Scandinavia.
Strategiczne partnerstwo
Marki Change Lingerie i Palmers będą przez cały czas funkcjonować jako odrębne brandy, czerpiąc wzajemnie ze swoich najmocniejszych stron. Klienci Palmers mogą przez cały czas oczekiwać tej samej, najwyższej jakości i ponadczasowego wzornictwa, z którego słynie marka. Jednocześnie, dzięki wsparciu i know-how Change of Scandinavia, marka zyska nowe możliwości rozwoju, szczególnie w obszarze cyfrowym i międzynarodowym.

– Dołączenie do grupy Change of Scandinavia otwiera przed nami ekscytujący, nowy rozdział. Wierzymy, iż to strategiczne partnerstwo zapewni marce Palmers stabilną i pomyślną przyszłość, pozwalając na dalszy rozwój i innowacje. Doświadczenie i skala działania Change Lingerie, zwłaszcza w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i cyfryzacji, przyniesie ogromne korzyści naszej marce, pracownikom i, co najważniejsze, naszym klientom – wyjaśniają przedstawiciele Zarządu Palmers.
Transakcja ta jest kluczowym elementem strategii wzrostu Change of Scandinavia, która zakłada budowę wiodącej w Europie, wielomarkowej platformy oferującej bieliznę dla każdej kobiety, niezależnie od rozmiaru i kształtu.
Dwa mocne brandy
Założona w 1997 roku w Danii, marka Change Lingerie stała się międzynarodowym sukcesem dzięki swojej misji oferowania idealnie dopasowanej bielizny w szerokiej gamie rozmiarów – od miseczki A do M. Firma szczyci się profesjonalnym brafittingiem oraz nowoczesnym, skandynawskim wzornictwem. Change Lingerie posiada sieć ponad 330 sklepów własnych i franczyzowych w Europie (z czego 40 w Polsce) i Kanadzie oraz dynamicznie rozwijający się sklep internetowy.
Palmers to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek bieliźniarskich w Europie, założona w 1914 roku w Austrii. Przez ponad sto lat firma stała się synonimem najwyższej jakości, elegancji i innowacji w dziedzinie bielizny, strojów kąpielowych i odzieży domowej. Marka cieszy się statusem kultowej i posiada dominującą pozycję na rynku austriackim, niemieckim i szwajcarskim.

1 tydzień temu








