Rosnąca popularność platform CTV sprawia, iż planowanie kampanii na dużym ekranie przestaje być wyłącznie zasięgową inwestycją. Dzięki technikom addressable zyskuje precyzję znaną z digitalu, a marki mogą docierać do odbiorców z komunikatami dopasowanymi do ich rzeczywistych zachowań. Czym jest Connected TV i Addressable TV? Connected TV (CTV) to każdy telewizor podłączony do Internetu lub urządzenie […]
Connected TV i adresowalne reklamy telewizyjne – nowa era targetowania

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Connected TV i adresowalne reklamy telewizyjne – nowa era targetowania
Powiązane
Pustki w ulubionym kurorcie Rosjan. "Ludzie zbankrutują"
1 godzina temu
Polecane
Nadal wydał w Polsce ponad 20 mln zł. Oto jego zachcianka
1 godzina temu
Serena Williams wznowi karierę? Amerykanka odpowiedziała
2 godzin temu
Niespodziewany finał. Faworytka za burtą
2 godzin temu
Kosztowne błędy. US Open nie dla Polki
8 godzin temu
US Open. Turniej główny nie dla Lindy Klimovicovej
8 godzin temu