Dadelo otwiera czwarty salon omnichannelowej sieci CentrumRowerowe.pl

2 tygodni temu

W poniedziałek 2 czerwca otwarty został czwarty salon stacjonarny CentrumRowerowe.pl. Sklepy o powierzchni 2 700 mkw. znajduje się w Poznaniu, w Centrum Handlowym M1.

Otwarcie salonu przez spółkę Dadelo S.A. w stolicy Wielkopolski to kolejny etap realizacji długoterminowej strategii rozwoju sieci fizycznych punktów sprzedaży CentrumRowerowe.pl. W ostatnim wywiadzie dla redakcji Omnichannelnews.pl prezes Ryszard Zawieruszyński, prezes spółki Dadelo podkreślał, iż plan rozwoju sieci jest dość prosty. „Dokonamy tego poprzez budowę sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju oraz wzmocnienie naszych działań online. Poprzez “cały kraj” rozumiem wszystkie miasta powyżej 300 tysięcy mieszkańców. I interesują nas tylko duże sklepy, o powierzchniach przynajmniej trzech tysięcy metrów. Docelowo chcemy otwierać ich trzy lub cztery rocznie” .

Największy salon rowerowy w Wielkopolsce

Od 2 czerwca mieszkańcy Poznania i okolic mogą odwiedzać wielkopowierzchniowy salon stacjonarny CentrumRowerowe.pl, który zlokalizowany został w Centrum Handlowym M1 przy ul. Szwajcarskiej 14. Poznański salon, o powierzchni 2700 mkw., oferuje szeroki wybór rowerów renomowanych marek, takich jak Superior, Raymon, Sensa, Lapierre, Kross, Romet czy Woom.

W sklepie obejrzeć i przetestować, na specjalnie stworzonej do tego ścieżce rowerowej, można aż 600 rowerów. Klienci znajdą w nim również bogaty asortyment akcesoriów, części oraz odzieży kolarskiej – łącznie 6 500 produktów dostępnych od ręki. Dodatkowo salon wyposażony jest w profesjonalny serwis rowerowy oraz sekcję bikefittingu, umożliwiającą dopasowanie roweru do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika.

Nowością w poznańskim salonie jest strefa premium, w której zaprezentowane zostały topowe modele rowerów oraz ekskluzywne akcesoria dla najbardziej wymagających użytkowników. Miłośnicy najwyższej jakości oraz innowacyjnego designu będą mogli wybierać spośród produktów takich marek jak Orbea, DMT, Assos, Rudy Project czy Oakley.

Rozwój w modelu omnichannel

Od 2023 roku spółka Dadelo S.A., znana ze sprzedaży rowerów online, realizuj plan rozwoju modelu omnichannel. Od kilku lat spółka otwiera swoje salony stacjonarne. Działają one już w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Otwarcie salonu w stolicy Wielkopolski to kolejny etap realizacji długoterminowej strategii rozwoju sieci fizycznych punktów sprzedaży. Kolejne na liście są salony w Krakowie i Aglomeracji Śląskiej.

Najważniejszym elementem tej strategii jest synergia sprzedaży online i offline. Dlatego wszystkie produkty dostępne w sklepie stacjonarnym można również zamawiać online z opcją odbioru osobistego (click&collect). Co więcej ceny w salonach są w pełni zintegrowane z ofertą e-commerce, co ułatwia klientom podejmowanie decyzji zakupowych bez różnic cenowych między kanałami.

– Postawiliśmy sobie ambitny cel otwarcia salonów stacjonarnych w największych polskich miastach i konsekwentnie go realizujemy. Najbardziej cieszą nas pozytywne opinie naszych klientów, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne. Jasna i przejrzysta polityka cenowa, szeroki wybór asortymentu, a także nowoczesne udogodnienia, pozytywnie wpływają na ich doświadczenia zakupowe – mówi Jacek Zieziulewicz, Dyrektor Handlowy Dadelo S.A.

Dadelo należy do Grupy kapitałowej Oponeo

Od lat spółka Dadelo S.A. potwierdza swoją pozycję w branży, która jest solidnym fundamentem do realizowania strategii rozwoju opartej na wzroście udziału w rynku rowerowym. Wyróżnikiem spółki jest silna i wydajna logistyka, dzięki której ponad 95% zamówień trafia do klientów w ciągu 24 godzin. Dodatkowo nowoczesne zaplecze IT, efektywny marketing oraz rozbudowa oferty produktowej pozwalają realizować coroczne zobowiązania finansowe, które przekładają się na wzrosty sprzedaży rok do roku.

Według oficjalnych danych liczba użytkowników CentrumRowerowe.pl wyniosła już ponad 8 mln, a rocznie sklep obsługuje ponad pół miliona zamówień. Z roku na rok spółka zwiększa swoje przychody ze sprzedaży, które w 2024 roku wyniosły ponad 280 mln zł.

Spółka wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Oponeo.pl S.A., a w 2020 roku zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Idź do oryginalnego materiału