Do Rzeczy celuje w trwałą rentowność dzięki subskrypcjom, reklamie i wydarzeniom

1 miesiąc temu

Celem Do Rzeczy jest cyfryzacja swojego biznesu, rozwój własnych produktów oraz osiągnięcie trwałej rentowności opartej na przychodach z subskrypcji, reklamy i wydarzeń, poinformował ISBtech wiceprezes Paweł Lisicki.

„Chcemy być najbardziej opiniotwórczym medium konserwatywnym w Polsce – obecnym nie tylko w prasie i Internecie, ale także w formatach wideo i w mediach społecznościowych. Naszym celem jest dalsza cyfryzacja, rozwój własnych produktów oraz osiągnięcie trwałej rentowności opartej na przychodach z subskrypcji, reklamy i wydarzeń” – powiedział Lisicki w rozmowie z ISBtech.

Zaznaczył, iż cyfryzacja to fundament strategii Do Rzeczy.

„Chcemy docierać do nowych odbiorców poprzez różne formaty – tekst, podcast, wideo. Nasz kanał na YouTube ma już 113 tys. subskrybentów, czyli o 26 tys. więcej niż na początku roku. Aktywnie rozwijamy też obecność w mediach społecznościowych, w tym na TikToku, bo widzimy, iż młodzi ludzie coraz częściej interesują się tematyką konserwatywno-liberalną” – wskazał wiceprezes.

Poinformował, iż Do Rzeczy zatrudniło nowych publicystów i analityków, rozwija dział gospodarczy i treści premium w ramach „Do Rzeczy+”.

„Planujemy też wznowić projekty eventowe – debaty, konferencje i spotkania – które pozwolą budować trwałe relacje z biznesem i administracją publiczną. Dotrzymaliśmy słowa po pierwszej emisji, inwestujemy w rozwój treści i zespołu. Nasi czytelnicy wiedzą, iż 'Do Rzeczy’ jest medium niezależnym, a każda złotówka zainwestowana w spółkę pracuje na budowę silnej marki konserwatywno-liberalnej w polskich mediach. To wszystko wpisuje się w strategię rozwoju niezależnego medium opiniotwórczego” – podsumował Lisicki.

W czerwcu Do Rzeczy pozyskało blisko 2 mln zł od ponad 300 inwestorów w ramach publicznej emisji akcji serii D. w tej chwili w kolejnej emisji liczy na ponad 3 mln zł na dokończenie rozpoczętych inwestycji i wejście na kolejny etap rozwoju spółki, zakładający m.in.: wzmocnienie redakcji i działów analiz, zwiększenie obecności w mediach społecznościowych, rozwój i rozszerzenie produkcji treści wideo oraz kanału YouTube, wdrożenie nowych formatów monetyzacji – subskrypcji, platformy e-commerce i marketplace, utworzenie wewnętrznego biura reklamy oraz rozwój kompetencji sprzedażowych.

Do Rzeczy to medium konserwatywno-liberalne. Inwestorem spółki jest PMPG Polskie Media – giełdowa spółka holdingowa działająca na rynku tradycyjnych i nowych mediów.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału