Dynamiczny wzrost sprzedaży e-commerce napędza wyniki JYSK w Polsce

1 godzina temu

JYSK Polska zakończył rok finansowy 2025 (wrzesień 2024 – sierpień 2025) z rekordowym wynikiem 3,1 mld złotych całkowitej sprzedaży, uwzględniając eksport. Oznacza to blisko 9-procentowy wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem finansowym. Na wzrost sprzedaży wpłynęła przede wszystkim konsekwentnie rozwijana strategia wielokanałowości – zarówno sklepy stacjonarne, jak i kanał online zanotowały dwucyfrowe wzrosty.

Sprzedaż internetowa wzrosła o blisko 20 proc., natomiast sklepy stacjonarne odnotowały wzrost o blisko 9 proc., co jest efektem nie tylko większego ruchu, ale również rosnącej liczby klientów. W minionym roku finansowym JYSK Polska obsłużył ponad 14,5 miliona klientów.

Wśród kategorii produktowych największą popularnością cieszyły się meble, które w ujęciu rok do roku osiągnęły blisko 30-procentowy wzrost sprzedaży. Firma konsekwentnie rozwija również ofertę w ramach kategorii Zawsze Niska Cena, zwiększając jej zakres produktowy.

Dynamiczny rozwój sieci

W roku finansowym 2025 JYSK otworzył w Polsce 17 nowych sklepów, a dodatkowo 10 lokalizacji zostało zmodernizowanych poprzez powiększenia lub przeniesienia. Firma konsekwentnie rozszerza swoją obecność zarówno w dużych miastach – takich jak Szczecin – jak i w średnich oraz mniejszych miejscowościach. Nowe sklepy powstały m.in. w Siedlcach, Kraśniku czy Tychach.

Łącznie JYSK posiada w tej chwili 331 sklepów i zatrudnia w Polsce ponad 3000 pracowników obejmujących sieć sprzedaży, administrację i centrum dystrybucji.

Rok 2025 był dla firmy szczególny – marka świętowała 25-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji przygotowano liczne inicjatywy i wydarzenia, w tym galę jubileuszową dla wszystkich pracowników oraz dedykowane kampanie sprzedażowe i promocje dla klientów.

Inwestycje w rozwój i wellbeing pracowników

W minionym roku firma kontynuowała rozwój programów szkoleniowych – od szkoleń sprzedażowych, przez mentoring, po działania związane z mediami społecznościowymi. W ramach awansów wewnętrznych blisko 80 proc. awansów na stanowiska kierownika sklepu i zastępcy kierownika sklepu wynikało z promocji wewnętrznych.

JYSK rozszerzył również ofertę benefitów, uruchamiając m.in. platformę wsparcia psychologicznego oraz finansowo-prawnego dla wszystkich pracowników, a także przyznając samochody służbowe dla kierowników 10 proc., najlepszych sklepów.

JYSK angażował się w liczne działania społeczne, przekazując darowizny oraz współpracując z organizacjami takimi jak UNICEF, Wioski Dziecięce SOS czy Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Idź do oryginalnego materiału