Ebury wprowadza nową aplikację mobilną

3 godzin temu

Nowa aplikacja Ebury usprawni dla klientów fintechu zarządzanie płatnościami międzynarodowymi, wymianą walut i zatwierdzaniem transakcji z poziomu urządzeń mobilnych. Zapewni ona klientom dostęp do kursów ponad 130 walut w czasie rzeczywistym, a także do sprawdzania sald i śledzenia transakcji. Aplikacja będzie dostępna w 27 krajach i 20 językach – w tym po polsku.

Aplikacja Ebury jest już dostępna na systemy Android i iOS w sklepach Apple App Store i Google Play Store. Stanowi ona kolejne ułatwienie w zarządzaniu środkami dla klientów Ebury, obok polskojęzycznej platformy transakcyjnej. Przyśpieszy też logowanie w bezpiecznej formie – będzie ono dostępne z wykorzystaniem systemu rozpoznawania twarzy lub odcisku palca.

Użytkownicy aplikacji mogą swobodnie wymieniać waluty i płacić w ponad 130 walutach, sprawdzać aktualne kursy walut, śledzić transakcje w czasie rzeczywistym. Oprócz tego uzyskają natychmiastowy dostęp do swoich kont i zatwierdzą płatności przez aplikację w ciągu kilku sekund.

Ebury: high-tech, high touch

Ebury jest globalną instytucją finansową z branży fintech, specjalizująca się w płatnościach międzynarodowych i zarządzaniu ryzykiem walutowym. Została założona w Londynie w 2009 roku, zaś na rynku polskim działa już od dekady. w tej chwili Ebury ma ponad 45 biur na ponad 30 rynkach, zatrudnia ponad 1800 ekspertów i obsługuje ponad 21 000 klientów na całym świecie.

Firma inwestuje w technologie wspierające biznes klientów, w tym poprzez wprowadzenie na rynek nowej aplikacji mobilnej, wspierającej zarządzanie globalnymi przepływami pieniężnymi klientów — w dowolnym miejscu i czasie.

— Jednocześnie wciąż silnie stawiamy na osobisty kontakt pracowników z klientami i obsługę w lokalnych językach. W tym w dwóch polskich biurach: w Warszawie i w Katowicach. Pracownicy naszych biur znają lokalną kulturę biznesową, tworzą też dedykowane poszczególnym branżom zespoły wsparcia. Dostępność technologiczna jest dla nas kluczowa, a jednocześnie stawiamy na indywidualne wsparcie każdego klienta – uzupełnia Jakub Makurat, Country Manager Ebury na Polskę.

Z jednej strony klienci mogą więc przez aplikacje zarządzać płatnościami międzynarodowymi, wymieniać waluty i zatwierdzać transakcjami bezpośrednio z urządzeń mobilnych, zapewniając większą wygodę klientom, którzy chcą dokonywać transakcji np. w podróży. Z drugiej strony klienci doceniają osobisty kontakt z lokalnymi menedżerami klienta.

Idź do oryginalnego materiału