Zarządzane przez EPP centrum handlowe M1 Zabrze rozwija swoją ofertę, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wysokiej jakości produkty w konkurencyjnych cenach. Po uruchomieniu w listopadzie jednego z pierwszych w Polsce hipermarketów ATAC Hiper Discount by Auchan, obiekt powitał czterech nowych najemców – na czele z HalfPrice, który otworzył największy salon w mieście.
Ofertę modową centrum dopełniły także Greenpoint, Top Secret, Reporter i biżuteryjna marka VERONA. Odwiedzających zaskoczą też powiększone sklepy Rossmann i Sinsay. Dodatkowo, jeszcze przed końcem lata, dołączy do nich 4F, które również zaprezentuje się w nowej odsłonie i na większym metrażu. Zmiany objęły niemal 4000 mkw., co stanowi ponad 5 proc. powierzchni centrum.
Smart shopping
M1 Zabrze to miejsce dla klientów, którzy cenią sprytne zakupy – lubią odkrywać nowości, porównywać i wybierać mądrze, niezależnie od budżetu. Centrum konsekwentnie rozwija ofertę w segmencie value for money, odpowiadając na potrzeby świadomych konsumentów. Naturalnym krokiem w tej strategii jest otwarcie największego w Zabrzu sklepu HalfPrice – marki, która przyciąga łowców okazji i miłośników znanych, światowych brandów. Na niemal 2100 mkw. klienci znajdą ofertę modową, sprzęt sportowy, elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, a także unikalne przekąski z całego świata.
– Trend na smart shopping rośnie – klienci coraz częściej szukają miejsc, w których mogą odkrywać nowe marki, porównywać oferty i kupować sprytnie, bez kompromisów między ceną a jakością. Już pod koniec 2024 roku odpowiedzieliśmy na te oczekiwania, gdy w M1 Zabrze otworzył się ATAC Hiper Discount by Auchan – istotny punkt na mapie zakupów dla świadomych konsumentów. Dziś idziemy dalej: HalfPrice, jako lider segmentu off-price, poszerza nasz tenant-mix i wzmacnia charakter centrum jako miejsca, gdzie codzienne zakupy są wygodne, różnorodne i naprawdę opłacalne. Nowe marki modowe i powiększone, zmodernizowane lokale dotychczasowych partnerów biznesowych to kolejne elementy tej strategii – komentuje Sylwia Mirkiewicz, Leasing Manager w EPP.
Wzbogacone portfolio
Portfolio centrum w segmencie mody wzbogaciły marki casual: Greenpoint i Top Secret, dostępne w jednym salonie. Pierwszych klientów powitał także sklep Reporter, który łączy streetwear i nowoczesny design, oferując odzież i akcesoria dla młodzieży lubiącej swobodę i chcącej wyrażać siebie poprzez indywidualny styl. Brand działa w oparciu o hot dropy, czyli gwałtownie zmieniające się kolekcje dostępne czasowo. Nowością jest również salon biżuterii VERONA, wprowadzający do M1 Zabrze kategorię eleganckiej biżuterii w przystępnych cenach.
Zmiany w centrum objęły także powiększenia i modernizacje sklepów dotychczasowych najemców. Sinsay zaprezentował się w nowym formacie, z jeszcze szerszą ofertą odzieży i akcesoriów dla całej rodziny, dodatków do domu oraz produktów dla zwierząt. Drogeria Rossmann przeszła natomiast kompleksową metamorfozę zgodną z najnowszym konceptem visual merchandisingu marki, zapewniając doświadczenia zakupowe na zupełnie nowym poziomie. Z kolei salon 4F, wzmacniający dostępną w obiekcie ofertę sportową, jeszcze w te wakacje zaprezentuje asortyment sportowy w nowej lokalizacji, odpowiadając tym samym na rosnące zainteresowanie konsumentów aktywnym stylem życia w okresie letnim.
M1 Zabrze to nie tylko zakupy, to też miejsce, gdzie nauka spotyka się z zabawą, a każdy dzień może być początkiem wielkiej przygody. Do końca listopada na odwiedzających czeka Kosmopark – interaktywna wystawa z ponad 40 strefami, która zachwyci zarówno młodych odkrywców, jak i dorosłych pasjonatów nauki. Odwiedzający zgłębią tam tajemnice Wszechświata – od seansów rozgwieżdżonego nieba w planetarium, przez wirtualne ekspedycje na Marsa i Księżyc, aż po spotkanie z tajemnicami czarnych dziur i ciemnej materii. Dowiedzą się także z jakimi wyzwaniami mierzą się kosmonauci na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, a najmłodsi wezmą udział w kreatywnych warsztatach, podczas których stworzą swój własny mini-wszechświat.