EPP: Zakopianka stawia na polskie marki

1 tydzień temu

W stolicy Małopolski, Park Handlowy Zakopianka pisze nowy rozdział swojej historii, w którym główną rolę odgrywają rodzime marki. Zarządzany przez EPP obiekt pozyskał dwóch nowych najemców – Medicine oraz Cukiernię Sowa, a wieloletni partnerzy, m.in. Sinsay, Diverse i 4F kontynuują współpracę i powiększają swoje powierzchnie. Nowe i przedłużone umowy objęły łączną powierzchnię blisko 2100 mkw.

– Konsekwentnie budujemy i wzmacniamy wartość PH Zakopianka na lokalnym rynku, łącząc stabilność z elastycznością. Nasz miks najemców to wyważona kompozycja rodzimych marek i międzynarodowych sieci handlowych, które doskonale odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Ostatnie zmiany pokazują, iż polscy najemcy odważnie rozwijają i zmieniają swoje formaty, czego przykładem jest Sinsay, który czterokrotnie powiększył zajmowaną przestrzeń czy dwa razy większy Diverse. Do stworzenia nowych historii dla swojej ekspansji wybierają sprawdzone miejsca, które – tak jak zarządzany przez nas obiekt – mogą zaoferować przestrzeń do rozwoju i lojalną bazę klientów – podkreśla Justyna Bergmann-Reczek, Asset Manager w EPP.

Polskie marki głównymi bohaterami

Głównymi bohaterami zmian w PH Zakopianka są polskie marki, które coraz śmielej zaznaczają swoją obecność w centrum handlowym. Medicine przyciąga klientów współczesnym wzornictwem i niepowtarzalnym charakterem swoich kolekcji kierowanych do osób, które w modzie szukają autentyczności. niedługo ofertę centrum rozszerzy również 4F – dynamicznie rozwijająca się marka sportowa, łącząca funkcjonalność z designem na światowym poziomie.

Nowe otwarcia w PH Zakopianka nie ograniczają się jednak do sektora mody. Już niedługo w przestrzeni parku handlowego zadebiutuje Cukiernia Sowa, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek cukierniczych. Jej obecność podkreśla kierunek, w jakim zmierza centrum – w stronę miejsca, które łączy zakupy z przyjemnościami oferując zróżnicowane doświadczenia dla odwiedzających.

Atrakcyjność Parku Handlowego Zakopianka budują nie tylko nowi, ale także wieloletni najemcy. Sinsay i Diverse i 4F przedłużyły współpracę i znacząco powiększyły swoje powierzchnie, pokazując, iż krakowskie centrum pozostaje dla nich naturalnym kierunkiem rozwoju. Nexterio, sieć outletowa specjalizująca się w wyposażeniu wnętrz, również postawiła na kontynuację współpracy z obiektem.

Idź do oryginalnego materiału