Eurocash integruje sprzedaż. Jedna aplikacja, dwa kanały

6 godzin temu

Grupa Eurocash uruchamia eurocash360 – pierwszą w Polsce aplikację B2B łączącą dwa kanały sprzedaży: dystrybucję i hale cash&carry. To rewolucja w obszarze zakupów hurtowych. Nowe narzędzie umożliwi wygodne zakupy w jednym zintegrowanym systemie 45 tys. klientów, z czego większość stanowią właściciele sklepów niezależnych, prowadzący jeden lub więcej placówek.

eurocash360 zastępuje dotychczasowe platformy dla klientów Eurocash Dystrybucja i Cash&Carry, umożliwiając swobodne zakupy zarówno w halach, jak i z dostawą – bez potrzeby przełączania się między różnymi systemami. Nowa aplikacja tworzy dla przedsiębiorców jedno wygodne środowisko zakupowe, które przyspiesza procesy, zwiększa kontrolę nad budżetem i zapewnia dostęp do najszerszej oferty asortymentu hurtowego w Polsce.

Finał integracji hurtu

Projekt jest elementem integracji obszaru hurtowego w Grupie Eurocash. Na początku 2024 r. zrealizowano istotny etap transformacji, łącząc dwa główne segmenty hurtowe: Eurocash Dystrybucja i Eurocash Cash&Carry. Połączone jednostki biznesowe zyskały wspólne procesy i systemy IT, a klienci – zunifikowany system zakupowy, który łączy oba kanały i zapewnia wielką wygodę oraz pełny dostęp do oferty hurtowej.

Integracja pozwoliła nam uprościć procesy operacyjne i zwiększyć efektywność, co przekłada się na realne korzyści dla klientów. eurocash360 jest zwieńczeniem całego procesu transformacji hurtu – prawdziwą wisienką na torcie, łącząc oba kanały sprzedaży w jeden, wygodny system, który daje pełną kontrolę nad zakupami i wiele korzyści zarówno dla detalistów, jak i współpracujących z nami dostawców. To również symbol naszej transformacji technologicznej i kolejny krok w rozwoju omnikanałowego podejścia Grupy Eurocash. Takiego narzędzia nie znajdzie dziś nikt inny na polskim rynku B2B – podkreśla Tomasz Polański, członek zarządu odpowiedzialny za segment hurtowy Grupy Eurocash.

Jeden system dla 45 tys. klientów

Skala wdrożenia eurocash360 podkreśla znaczenie projektu zarówno dla rynku, jak i całej organizacji. w tej chwili do nowego systemu przenieśliśmy już większość użytkowników, którzy dotychczas korzystali z eurocash.pl, a pełna migracja potrwa do końca roku. Cały proces jest wspierany przez blisko 400 opiekunów klienta, którzy pomagają w instalacji i obsłudze aplikacji, a także ponad 100-osobowy zespół projektowy i technologiczny, który pracował nad wdrożeniem rozwiązania.

– Serce platformy eurocash360 stanowi spójny silnik kalkulacji cenowej, który zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy w całości w Grupie Eurocash. Dzięki jego architekturze możemy przetwarzać w trybie online dwa miliardy spersonalizowanych warunków zakupowych dla naszych klientów, zapewniając, iż ceny, promocje i programy lojalnościowe są absolutnie identyczne i aktualne w każdej sekundzie, bez względu na to, czy klient korzysta z aplikacji mobilnej czy z platformy webowej. Głównymi zaletami biznesowymi jest zapewnienie spójności cen, promocji i programów lojalnościowych dla klienta B2B i franczyzobiorcy we wszystkich kanałach dystrybucji, co znacząco podnosi zaufanie. Ponadto, nowoczesny i intuicyjny interfejs użytkownika zachęca do korzystania z aplikacji i strony web, czyniąc zaopatrzenie łatwiejszym, a sama platforma staje się jednym miejscem umożliwiającym sprawne porównywanie ofert i dokonywanie zakupów – podkreśla Robert Ciechomski, Dyrektor IT.

Idź do oryginalnego materiału