Falcon zmienia nazwę kompleksu handlowego w Sochaczewie

2 tygodni temu

Multishop Sochaczew wchodzi do rodziny OTO Parków w wyniku przejęcia całości udziałów w inwestycji przez Falcon Investment Management – dotychczasowego współwłaściciela obiektu. Oficjalna inauguracja nazwy nastąpiła 5 kwietnia podczas imprezy dla klientów.

Multishop Sochaczew zmienił nazwę na OTO Park Sochaczew i tym samym stał się częścią sieci OTO Park rozwijanej i zarządzanej przez Falcon Investment Management.

– Projekt posiada ugruntowaną pozycję na rynku oraz mocny miks najemców, a także od lat cieszy się popularnością wśród klientów, notując wysokie wyniki odwiedzalności. Przeprowadzona w ostatnim czasie przebudowa i wprowadzenie nowych marek zapewniają tej inwestycji stabilność na wiele lat, a nam pozwolą zachować w portfelu dobrze prosperującą i niezwykle popularną wśród klientów destynację handlową – podsumowuje Daria Górniak, Leasing and Asset Management Director, Falcon Investment Management.

Multishop Sochaczew zmienia się w OTO Park

W sobotę, 5 kwietnia, na terenie obiektu odbyła się impreza dla klientów związana z wprowadzeniem nowej nazwy. Wśród atrakcji dla całej rodziny znalazły się występy cyrkowców, zjeżdżania dla dzieci, konkursy z nagrodami, smakołyki – popcorn, wata cukrowa, pączki, kawa i herbata.

– Rebranding to również wyraz naszej troski o jednolite standardy i wyrazisty wizerunek marki, ale przede wszystkim – o bezpośredni kontakt z klientem. Dzięki wydarzeniom, takim jak rodzinna inauguracja nowej nazwy, pielęgnujemy więzi i budujemy poczucie wspólnoty, które przekłada się na lojalność, zaangażowanie i silną, lokalną tożsamość marki – dodaje Maksym Kostenko, Property Manager, Falcon Investment Management.

Ważny obiekt w portfolio Falcon Investment Management

OTO Park Sochaczew to jeden z większych obiektów w portfolio firmy. Ma ponad 12 tys. mkw. powierzchni, 15 sklepów i niemal 600 miejsc parkingowych. W 2023 roku projekt zrekomercjalizowano na powierzchni dawnego sklepu Tesco oraz rozbudowano o dwa, nowe lokale, wzbogacając tym samym znacznie ofertę zakupową. Do grona najemców dołączyły wówczas: supermarket Netto, sklep Action, Sinsay, Media Expert, Rossmann, KiK, Maxi Zoo.

OTO Park Sochaczew wraz z McDonald’s oraz OBI tworzy tzw. Power Center – kompleks handlowy o wysokiej rozpoznawalności i odwiedzalności, atrakcyjnej i szerokiej ofercie zakupowej, będący pierwszym wyborem handlowym w regionie.

Idź do oryginalnego materiału