Focus i Systell to przeszłość. Welyo zapowiada przebudzenie rynku contact center

Zdjęcie: Welyo pomoże zbudować trwalsze relacje z klientami.
Na rynek wkracza Welyo – nowa marka, która powstała z połączenia dwóch uznanych dostawców rozwiązań dla contact center Focus Telecom i Systell.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Focus i Systell to przeszłość. Welyo zapowiada przebudzenie rynku contact center
Powiązane
Rada Gabinetowa. Prezydent Karol Nawrocki podjął decyzję
25 minut temu
Rynek używanych aut w Polsce w kryzysie? Ceny spadają
32 minut temu
Donald Trump: Ukraina nie będzie częścią NATO
34 minut temu
Dane NBP: Inflacja bazowa w lipcu spadła do 3,3 proc.
1 godzina temu
Polecane
Tusk na urlopie? Rzecznik rządu odpowiada
43 minut temu
Sabalenka grzmi. "Zasługujemy na to samo"
1 godzina temu
To sekret powrotu Świątek do formy. "Zaufała"
2 godzin temu