Gaming Factory przygotowuje aktualizację strategii na koniec września

8 godzin temu

Warszawa, 25.08.2025 (ISBnews) – Gaming Factory przygotowuje aktualizację strategii, której publikację zaplanowano na koniec września, podała spółka. Znajdą się w niej nowe cele rozwojowe oraz kierunki na najbliższe kwartały.

“Gaming Factory sukcesywnie rozwija swoją kluczową produkcję ‘JDM: Japanese Drift Master’. realizowane są w tej chwili prace nad portowaniem tytułu na najważniejsze konsole oraz nad trybem multiplayer, który w przyszłości ma istotnie rozszerzyć możliwości rozgrywki i zwiększyć zaangażowanie społeczności. Studio wyznaczyło sobie także nowe cele produkcyjne i biznesowe, które pod koniec września zostaną oficjalnie przedstawione w ramach aktualizacji strategii rozwoju spółki” – czytamy w komunikacie.

“Naszym strategicznym celem jest dalsze zwiększanie przychodów i rentowności biznesu. W związku z premierą ‘Japanese Drift Master’, drugi kwartał tego roku był dla nas historycznie dobry pod kątem wyników finansowych. Mamy również sporo pomysłów na wykorzystanie rozpoznawalności JDM na świecie, myślimy nie tylko o aktualizacji gry i wydaniu jej na konsole, ale także o nowym projekcie” – powiedział prezes Mateusz Adamkiewicz, cytowany w komunikacie.

Dodał, iż “JDM: Japanese Drift Master” potwierdził, iż kompetencje studia i model działania mogą z powodzeniem funkcjonować na globalnym rynku gier.

“To projekt, który nie tylko przyniósł nam największy dotychczasowy sukces sprzedażowy, ale również wyznaczył nowy kierunek rozwoju dla całego studia. Gra generuje stabilne, powtarzalne przychody w kolejnych miesiącach od premiery, co pokazuje jej długofalowy potencjał. Przed nami kolejne etapy rozwoju, w tym wersje konsolowe, które mogą być postrzegane jako swoista „druga premiera” tytułu, przy relatywnie ograniczonych kosztach portowania” – dodał prezes.

Oprócz rozwoju “JDM: Japanese Drift Master”, Gaming Factory kontynuuje dywersyfikację swojego portfolio, rozwijając nowe projekty o wysokim potencjale komercyjnym. Jednym z nich jest “Pizza Slice” – gra tworzona ze studiem Quest Craft, łączy symulację zarządzania restauracją z lekką narracją. Od 26 sierpnia do 16 września na platformie Steam odbędą się zamknięte playtesty, które pozwolą graczom bezpłatnie przetestować fragment produkcji.

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole, notowany na głównym rynku GPW. Spółka produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe i gry akcji.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału