Greenman Poland: usługi kluczem do sukcesu i większego ruchu w centrach

2 tygodni temu

Centra handlowe z portfolio Greenman Poland umacniają ofertę w segmencie usług. Nowe Bielawy w Toruniu przedłużyły właśnie umowę najmu z Millenium Bank. Z kolei w tenant-mixie Nowej Górnej w Łodzi przez cały czas dostępny będzie ING Bank Śląski, który również zdecydował się na kontynuację współpracy.

Rozwijając nasze centra, stawiamy na komplementarność tenant-mixu, dążąc do oferowania klientom jak najszerszego wachlarza usług i produktów, które zaspokajają różnorodne potrzeby – zarówno związane z zakupami dla całej rodziny, jak i codziennymi obowiązkami. Systematyczne wzmacnianie segmentu usługowego jest zatem jednym z priorytetowych elementów naszej strategii budowania przewagi konkurencyjnej oraz zwiększania ruchu w centrach – podkreśla Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Najnowsze aneksy zawarte z czołowymi instytucjami bankowymi w Polsce wzmacniają obrany kierunek rozwoju tenant-mixu w naszych dwóch obiektach. Co istotne, stanowią one również dowód, iż banki dostrzegają potencjał biznesowy centrów convenience z naszego portfolio, decydując się na długofalową współpracę. Korzyści z tego płyną bezpośrednio dla klientów, którzy przez cały czas będą mogli korzystać z oferty banków – dodaje.

Przedłużone umowy

Millenium Bank i ING Bank Śląski – to już kolejni najemcy, którzy w ostatnim czasie zdecydowali się na dalszą obecność w centrach z portfolio Greenman Poland. Tylko w pierwszym półroczu 2025 umowy najmu przedłużyło aż 26 wieloletnich partnerów biznesowych.

W Nowych Bielawach, oprócz Millenium Bank, klienci mogą skorzystać z ofert m.in. mBanku, CUK Ubezpieczenia, Orange, T-Mobile, Play, Wakacje.pl, ITAKI, TUI, Rustic Flowers, Vision Express, Canal+, Poczty Polskiej oraz Plus/Polsat Box. W sumie aż 30 najemców. Również w Nowej Górnej sektor usług ma wiele do zaaferowania klientom. Obok ING Banku Śląskiego swoje placówki mają m.in. mBank, T-Mobile, Play, Orange, Vision Express, Pralnia EBS, Poczta Polska, Travel & You oraz Myjnia Bezdotykowa. Łącznie w tym centrum funkcjonuje 26 punktów usługowych.

W ostatnich latach obserwujemy wyraźne umocnienie roli i pozycji usług w strukturze tenant-mixu. Rozwój segmentu – widoczny w każdym z naszych obiektów – jest odpowiedzią nie tylko na aktualne trendy rynkowe, ale również na rosnące oczekiwania klientów. Zróżnicowana oferta usługowa staje się dziś istotnym czynnikiem zwiększającym atrakcyjność centrum, wpływającym zarówno na motywy wizyt, jak i na czas spędzany przez klientów w obiekcie. Planujemy konsekwentnie wzmacniać ten kierunek zarówno poprzez aneksy z dotychczasowymi najemcami, jak i nowe otwarcia – mówi Karolina Nitowska.

Idź do oryginalnego materiału