Grupa CCC, po pilotażu rozwiązania InPost Pay na jednej ze swych platform i dobrej ocenie wyników, podjęła decyzję o rozszerzeniu wdrożenia InPost Pay w MODIVO, CCC i eobuwie w III kwartale 2025.
Grupa CCC wprowadza InPost Pay do szyldów MODIVO, CCC i eobuwie. Nowe rozwiązanie będzie dostępne dla klientów w trzecim kwartale 2025 roku.
– We wdrożeniu InPost Pay w całej Grupie Kapitałowej widzimy szereg konkretnych korzyści biznesowych. Przede wszystkim przekonuje nas synergia wartości, które daje InPost Pay oraz Program Lojalnościowy InPost. Dzięki temu wdrożymy szereg nowatorskich rozwiązań wspierających lojalizację i przywiązanie do naszych marek przez wszystkich kupujących. Docelowo doprowadzi to do istotnego obniżenia kosztów pozyskania klienta, co jest strategicznym celem GK CCC – mówi Karol Półtorak, Członek Zarządu GK CCC.
Szybsze zakupy online
InPost Pay to usługa, która ma na celu uproszczenie procesu zakupów online, oferując użytkownikowi jedno, wygodne narzędzie. Jest nim aplikacja InPost Mobile, która umożliwia wybór sklepu, podanie danych do dostawy, dokonanie płatności oraz śledzenie przesyłki w jednym miejscu. InPost Pay przyspiesza zakupy online, eliminując konieczność każdorazowego wypełniania formularzy i zapoznawania się z interfejsem sklepu. Aplikacja zapamiętuje preferencje użytkownika dotyczące metody dostawy oraz płatności, co czyni cały proces bardziej wygodnym. W dużym uproszczeniu usługa polega na skróceniu procesu wyboru formy płatności oraz dostawy do jednego kliknięcia.
– InPost Pay to kolejny element ekosytemu InPost, skoncentrowany na stałym doskonaleniu doświadczeń zakupowych w e-commerce oraz na błyskawicznej dostawie. Tym samym, InPost Pay dopełnia ścieżkę zakupową, która staje się bardziej intuicyjna, szybsza i wygodniejsza. Naszym priorytetem jest usprawnianie codziennych zakupów i transakcji online. W ostatnim czasie do grona naszych partnerów dołączyła sieć Media Expert, a teraz zawieramy współpracę z Grupą CCC. Cieszę się, iż kolejne sklepy dostrzegają korzyści, jakie płyną z wdrożenia InPost Pay, który zwiększa konwersję koszykową i pomaga w zdobywaniu nowych klientów – mówi Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.
Bazując na tych pozytywnych doświadczeniach, Grupa CCC zdecydowała o rozszerzeniu zakresu usługi na swoje największe sklepy internetowe. Implementacja InPost Pay w szyldach Grupy przede wszystkim zapewni klientom większą wygodę zakupów online.