Grupa Mex Polska miała wstępnie ok. 26 mln zł przychodów w I kwartale bieżącego roku, wzrost o 15% r/r

3 dni temu

Grupa Mex Polska odnotowała ok. 26 mln zł skonsolidowanych przychodów w I kwartale, co pozwoli na osiągnięcie ponad 15-proc. wzrostu r/r, podała spółka. Utrzymująca się dynamika wzrostu przychodów pozostaje zgodna ze strategią rozwoju Grupy, która zakłada systematyczne zwiększanie skali działalności operacyjnej poprzez ekspansję sieci gastronomicznej oraz wzrost sprzedaży w lokalach już funkcjonujących.

„Pomimo sezonowo słabszego okresu w branży gastronomicznej pierwszy kwartał bieżącego roku oceniamy pozytywnie pod względem sprzedażowym oraz operacyjnym. Rosnąca frekwencja w naszych lokalach, stabilizująca się struktura kosztów operacyjnych oraz kontynuowana ekspansja sieci przekładają się na systematyczny wzrost przychodów. Nie bez znaczenia było również wdrożenie usługi delivery dla wszystkich naszych konceptów restauracyjnych oraz otwarcia nowych lokali w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu” – powiedział członek zarządu i dyrektor finansowy Dariusz Kowalik, cytowany w komunikacie.

Obecnie Grupa zarządza 55 lokalami gastronomicznymi. W I kwartale br. Grupa uruchomiła dwa nowe lokale: Chicas & Gorillas przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie oraz pizzerię PIZZANOVA w krakowskim Pasażu Bielaka.

„W najbliższych tygodniach planujemy uruchomienie kolejnych lokali, w tym między innymi restauracji Prosty Temat w Krakowie oraz restauracji The Mexican we Wrocławiu. Przed nami również intensywny okres związany z rozpoczęciem sezonu ogródkowego, który niesie ze sobą nie tylko nowe wyzwania operacyjne, ale także realne szanse na dalszy wzrost frekwencji i przychodów grupy” – dodał prezes Paweł Kowalewski.

Nadrzędnym celem grupy pozostaje dalszy wzrost organiczny oraz konsekwentne zwiększanie efektywności operacyjnej, wskazano również.

Finalne wyniki finansowe grupy za I kwartał 2025 roku zostaną opublikowane w raporcie okresowym, zgodnie z harmonogramem publikacji raportów giełdowych, 28 maja 2025 r.

Grupa Mex Polska zarządza lokalami gastronomicznymi kilku marek. Od 2012 r. spółka jest notowana na głównym rynku GPW.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału