14 sierpnia otwarty zostanie w nowej odsłonie sklep H&M w Galerii King Cross Marcelin w Poznaniu.
W całkowicie nowym wnętrzu sklepu H&M w Galerii King Cross Marcelin (obecnym w tej lokalizacji od 2005 roku), wyposażonym zgodnie z najnowszymi standardami firmy, klientki i klienci będą mogli odkryć najnowsze trendy modowe. Na powierzchni około 1700 mkw. będą dostępne kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także produkty nowo otwartego, i jedynego w Poznaniu, działu H&M Home.
H&M stawia na rozwój w modelu omnichannel
Ekspansja Grupy odbywa się z naciskiem na zwiększenie sprzedaży wielokanałowej. Współcześni klienci chcą czerpać inspiracje i mieć dostępne produkty w każdym możliwym kanale – w sklepach stacjonarnych, na stronach internetowych marek, na cyfrowych marketplace’ach i w mediach społecznościowych.
Sklepy fizyczne i online przez cały czas stanowią największy obszar inwestycji Grupy H&M w 2025 roku. Celem jest zapewnienie jeszcze bardziej inspirującego doświadczenia zakupowego. ulepszenia będą kontynuowane w ciągu roku poprzez nowe otwarcia, przebudowy, zmodyfikowane layouty i wdrożenia technologiczne.
Na dzień 31 maja 2025 roku grupa H&M posiadała 4 166 (4 319 – rok wcześniej) sklepów, tzn. całkowita liczba sklepów zmniejszyła się o 153 sklepy w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim, co odpowiada redukcji o około 4 procent. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku finansowego otwarto 24 (43) nowe sklepy, a zamknięto 111 (93) sklepów. Łącznie 256 (264) sklepów grupy jest zarządzanych przez partnerów franczyzowych.