InPost Pay przebił kolejną granicę

1 tydzień temu

Już 1,5 mln użytkowników korzysta z innowacyjnej usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę dzięki jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. InPost Pay skraca również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego.

InPost Pay oferuje prosty, jedno-klikowy proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Rozwiązanie zwiększa konwersję zakupową i obniża liczbę porzuconych koszyków choćby o 30-70 proc., w zależności od branży w jakiej działa sprzedawca, dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85 proc. użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce – spośród milionów korzystających z usług InPost. Podczas procesu zakupowego wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”, a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup.

Mniej porzuconych koszyków

Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

– Branża e-commerce cały czas się rozwija, dlatego obszar ten stanowi ważne pole do rozwoju dla wielu gałęzi biznesu. w tej chwili głównym wyzwaniem polskiego handlu internetowego jest zwiększenie konwersji i zminimalizowanie liczby porzuconych koszyków. Usprawnianie ścieżki zakupowej to istotny krok, który powinien podjąć każdy sklep internetowy. Dzięki usłudze InPost Pay, klienci mogą znacząco skrócić proces zakupowy, pomijając dodatkowe rejestracje i skomplikowane procesy płatności. Na podstawie analizy statystycznej przeprowadzonej na próbce tysięcy transakcji InPost Pay możemy już teraz stwierdzić, iż zwiększamy konwersję zakupową choćby o 30-70 proc. – w zależności od branży i sposobu działania e-sklepu. Niezwykle mnie cieszy, iż już 1,5 mln użytkowników wybrało naszą usługę InPost Pay, która staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych – podkreśla Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.

InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownik łatwo może także wybrać najbardziej dogodna forma dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.

Idź do oryginalnego materiału