Intensywny rozwój Cukierni Sowa: 9 otwarć w pół roku

1 miesiąc temu

Cukiernia Sowa otworzyła kolejny zmodernizowany punkt, tym razem w CH Kometa w Toruniu. To już szóste otwarcie po kompleksowym remodelingu w bieżącym roku. Świadczy to o dynamicznym rozwoju firmy i konsekwentnym wdrażaniu strategii „Rośniemy mądrze”.

Nowa odsłona wnętrz toruńskiej cukierni, wprowadzenie segmentu „Pyszne z Pieca” oraz rozwijany koncept śniadaniowo-lunchowy to elementy, które mają nie tylko poprawić estetykę i smak, ale przede wszystkim zapewnić lepsze doświadczenie zakupowe klientom oraz realne wzrosty sprzedaży.

Z początkiem lipca Cukiernia Sowa rozpoczęła również modernizację sklepu przy swojej siedzibie w Bydgoszczy. Dzięki otwarciu sklepu tymczasowego firma zapewnia ciągłość biznesową i minimalizuje wszelkie niedogodności dla swoich klientów.

Intensywne pół roku

Pierwsze półrocze 2025 roku było dla Cukierni Sowa okresem intensywnych działań. Zgodnie ze strategią „Rośniemy mądrze”, firma świadomie stawia na najwyższą jakość oferty, dbałość o standard obsługi oraz myślenie o klientach na każdym etapie transformacji.

Kluczowe osiągnięcia w pierwszym półroczu 2025:

  • 6 sklepów po pełnym remodelingu – inwestycje w nowoczesne wnętrza i funkcjonalność.
  • 3 nowe lokalizacje – w tym otwarcie w CH Marino Wrocław, Designer Outlet Kraków oraz relokacja franczyzy w CH Gondola w Legionowie.
  • Łącznie 9 otwarć – potwierdzających dynamiczny rozwój sieci.

Firma deklaruje, iż nie zwalnia tempa i kontynuuje swoje plany rozwoju. Aktualnie sieć liczy ponad 170 cukierni w 14 województwach w Polsce oraz 1 lokal w Londynie.

Idź do oryginalnego materiału