Według wstępnych szacunków, spółka Intersport Polska osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w okresie od 1 kwietnia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r. w wysokości 40.202 tys. zł, czyli o 11,2 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu. Wówczas przychody wyniosły 45.276 tys. zł.
W I kwartale roku obrotowego 2025/2026 spółka osiągnęła wzrost sprzedaży w kanale internetowym. Sprzedaż online wyniosła 9.423 tys. zł co oznacza wzrost na poziomie 10,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Rok wcześniej kanał e-commerce wygenerował sprzedaż na poziomie 8.554 tys. zł.
Sieć sklepów Intersport w Polsce
Intersport Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Większość oferty stanowi asortyment największych światowych marek takich jak: Nike, Adidas, Asics, 4F, Under Armour, Salomon, The North Face, Viking, Uvex. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi Intersport takimi jak: McKinley, Pro Touch, Energetics, Fire Fly, Tecno Pro. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis: narciarski i rowerowy.
Intersport Polska S.A. prowadzi w tej chwili sprzedaż w 29 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski. Spółka jest wyłącznym w Polsce partnerem biznesowym Grupy Intersport, która posiada łącznie 5381 punktów sprzedaży w 42 krajach na pięciu kontynentach.