Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Co dalej z Carrefourem? "Wszystkie opcje są na stole"
45 minut temu
W Polsce ma powstać centrum kosmiczne. "Uruchamiamy proces"
1 godzina temu
Wigilia 2025. Kto spędzi ją w pracy? Jest kilka wyjątków
1 godzina temu
W IT panika. „Nowe regulacje grożą bankructwami”
1 godzina temu
Polecane
Bardzo ponury dzień dla Polek
30 minut temu
Zła sytuacja w JSW. Obcinają górnikom Barbórkę
1 godzina temu
Jak wybrać dobre biurko do pracy na stojąco?
1 godzina temu
Nowe podcasty promujące dobre praktyki w biznesie
2 godzin temu

2 lat temu








