Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Wizz Air wraca na ważne lotnisko i otwiera nowe trasy
31 minut temu
Nowe informacje ws. budżetu UE. Rząd już ogłasza sukces
35 minut temu
Polecane
Nowa kooperacja wreszcie zaowocowała! Zieliński w finale
16 minut temu
Tak jest! Wielki sukces polskiego tenisisty! Zagra o tytuł
1 godzina temu
Koniunktura gospodarcza przez cały czas słaba
1 godzina temu
Groźna choroba wróciła. Może dosłownie "wymazać" odporność
1 godzina temu