JLL: Sportowa rywalizacja idzie w parze z realną pomocą. W ramach turnieju zebrano niemal 1 mln zł

1 dzień temu

Za nami 14. edycja JLL Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości, który tradycyjnie odbył się na terenie Monta Beach Volley Club w Warszawie. W tegorocznych rozgrywkach wzięło udział 54 drużyny, które połączył jeden cel – zebranie funduszy na budowę i wyposażenie trzeciego Domu Ronalda McDonalda w Polsce przy Centrum Zdrowia Dziecka.

W ramach wydarzenia udało się zebrać 946,800 zł, które zostaną w całości przekazane Fundacji Ronalda McDonalda. To kolejny rok, w którym branża nieruchomości udowadnia, iż sportowa rywalizacja może iść w parze z realną pomocą.

– Jestem wdzięczny wszystkim drużynom, partnerom i darczyńcom za zaangażowanie w tegoroczny,
14. Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej. Wspólnie wykraczamy daleko poza sportową rywalizację – budujemy rzeczywistą przestrzeń dla rodzin małych pacjentów. Środki zebrane podczas turnieju znacząco przybliżają nas do ukończenia trzeciego Domu Ronalda McDonalda przy Centrum Zdrowia Dziecka. Ten projekt doskonale pokazuje, jak branża nieruchomości potrafi łączyć siły w ważnych społecznie celach. Dziękuję wszystkim za obecność i już dziś zapraszam na przyszłoroczną, jubileuszową edycję turnieju – mówi Mateusz Bonca, Prezes Zarządu JLL Polska.

Zawodowo na piasku, szlachetnie na licytacji

W turnieju wzięły udział drużyny z kluczowych firm sektora nieruchomości, m.in. Peakside Capital Advisors, CPI Poland, Rockcastle, Globe Trade Centre, Panattoni, Echo Investment SA oraz ING Bank. Zwycięzcą turnieju drugi roku z rzędu okazała się firma D&D, która w finale pokonała drużynę Savills. Na podium znalazła się też firma EPP, zajmując trzecie miejsce. Po emocjonujących rozgrywkach, które toczyły się od rana do wieczora, uczestnicy turnieju wzięli udział w wyjątkowej aukcji charytatywnej. Wśród licytowanych przedmiotów i doświadczeń znalazły się m.in. mural wewnętrzny autorstwa Tytusa Brzozowskiego, spacer po lokacji serialu „1670” z Bartłomiejem Topą, oryginalna koszulka Borussii Dortmund z autografami zawodników oraz całodniowy kurs pierwszej pomocy dla grupy do 20 osób.

Dom poza domem

Dom Ronalda McDonalda, który powstaje przy Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie, będzie oferował rodzinom małych pacjentów bezpłatne zakwaterowanie tuż obok szpitala. To bezcenna pomoc w sytuacjach, gdy leczenie dziecka wymaga długotrwałego pobytu z dala od domu rodzinnego.

– Co to był za turniej! Co za ludzie, pasja, chęć działania na rzecz budowy trzeciego w Polsce Domu Ronalda McDonalda! Cała Fundacja, społeczna Rada i Zarząd, Dyrekcja i cały zespół IPCZD biją brawa i dziękują grającym drużynom za partnerstwo na rzecz Domu! Graliśmy z Wami, byliśmy z Wami, bo Dom jest dla nas tak samo ważny! Brawa, gratulacje, podziw, ukłony. Do zobaczenia w Domu na otwarciu! – mówi Katarzyna Rodziewicz, Prezes Fundacji, Dyrektor Wykonawcza

Pierwszy Dom Ronalda McDonalda powstał w 2015 roku przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie, natomiast drugi od czerwca 2021 roku pomaga pacjentom Dziecięcego Szpitala Klinicznego UCK WUM w Warszawie. Tylko w 2023 r. domy stały się bezpieczną oazą i zapewniły ponad 22 tys. noclegów dla rodzin, które muszą podróżować daleko od domu, aby uzyskać najlepszą opiekę medyczną dla swoich dzieci. Trzeci Dom, powstający w tej chwili przy Instytucie „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie, będzie otwarty dla całych rodzin pacjentów oddziałów onkologicznych, hematologicznych, neonatologicznych i tych przypadków, gdy proces leczenia wymaga cierpliwości i czasu.

Misja Fundacji koncentruje się na idei Family-Centered Care, co oznacza opiekę nad całą rodziną leczonego dziecka. Każdy z programów Fundacji uwzględnia rolę bliskości, poczucia bezpieczeństwa i więzi emocjonalnej rodziny dziecka. Hasło „Aby rodzina mogła być razem” wskazuje na znaczenie, jakie niesie bliskość rodzica i innych członków rodziny w czasie pobytu dziecka w szpitalu – zapewnienia poczucia bezpieczeństwa, spokoju, poprawy jakości życia rodziny, możliwości współpracy z personelem medycznym, które wpływają także na samopoczucie i ożywianie zainteresowania dziecka wyzdrowieniem.

Jednym z partnerów medialnych wydarzenia jest redakcja Omnichannelnews.pl.

Idź do oryginalnego materiału