Nowa funkcja dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego – od dzisiaj przedsiębiorcy mogą zamówić firmową kartę do konta bezpośrednio w aplikacji mobilnej IKO. Nie trzeba już logować się do serwisu internetowego ani odwiedzać oddziału, aby zamówić kartę.
Proces złożenia wniosku jest intuicyjny i szybki. Aby zamówić kartę, wystarczy zalogować się do aplikacji IKO, przejść do profilu firmowego, wybrać zakładkę „Moje produkty”, a następnie „Karty” i kliknąć „Złóż wniosek o kartę”.
We wniosku klient:
- wybiera rachunek oraz wskazuje dla kogo ma być wydana karta (może być wydana również dla innych pracowników firmy),
- może połączyć z kartą rachunki walutowe,
- ustawia limity transakcyjne,
- podaje adres do wysyłki karty.
To kolejny – po karcie kredytowej – produkt kartowy dostępny dla firm bezpośrednio w aplikacji IKO.
Obecnie klienci biznesowi PKO Banku Polskiego, którzy mają karty debetowe i kredytowe, mogą samodzielnie w aplikacji IKO:
- zamówić kartę do konta,
- zamówić kartę kredytową lub zmienić jej limit,
- przeglądać informacje o swoich kartach,
- połączyć kartę do konta z kontami walutowymi (funkcja wielowalutowa),
- sprawdzić kwotę transakcji potrzebną do zwolnienia z opłaty za kartę,
- aktywować karty,
- zrobić przelew z karty kredytowej,
- podpiąć kartę kredytową do BLIKA,
- spłacić limit karty kredytowej,
- nadać lub zmienić PIN do kart debetowych i kredytowych,
- ustawić limity transakcyjne,
- zastrzec karty.
Możliwość zamówienia firmowej karty debetowej bezpośrednio w IKO to kolejny krok w stronę mobilnej bankowości przyszłości i ułatwienie w codziennej pracy przedsiębiorców.