Kasy Lidla nagrywają klientów. Polacy nie mieli pojęcia. Teraz to rozwiązanie wdrażają Niemcy
Zdjęcie: Lidl
Lidl jest marką dobrze znaną zarówno w Polsce, jak i za granicą. W Polsce zyskał ogromną popularność dzięki częstym promocjom i stosunkowo szybkiemu wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Niemieckie oddziały tej sieci zdają się podążać tą samą ścieżką — choć o dziwo niektóre rozwiązania pojawiają się tam z pewnym opóźnieniem. W niemieckich dyskontach instalowane są teraz urządzenia, które wcześniej zostały uruchomione w Polsce i Rumunii. Nie każdy klient zdaje sobie sprawę, co dokładnie się będzie działo przy kasach.

3 miesięcy temu








![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)