Polacy lubią oszczędzać, dlatego aktywnie szukają promocji, przy czym niemal wszyscy konsumenci przyznają, iż z zakupem czekają na obniżki cen. Z badań wynika, iż 90 proc. klientów regularnie przegląda gazetki z ofertami marketów przygotowując się w ten sposób do zakupów. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Kaufland, który dla wygody klientów umożliwia błyskawiczny dostęp do swojej gazetki promocyjnej na WhatsAppie.
Aż 98 proc. polskich konsumentów pytanych o zwyczaje zakupowe deklaruje, iż często czeka, aż pojawi się promocja na dany produkt. Jednym z ważniejszych źródeł informacji o ofertach sieci handlowych niezmiennie są gazetki promocyjne. Aktywnie przegląda je zdecydowana większość, bo aż 90,3 proc. konsumentów, przy czym ponad 40 proc. robi to przynajmniej kilka razy w tygodniu. Chcąc ułatwić klientom dostęp do informacji o swoich ofertach, Kaufland, jako pierwszy sprzedawca detaliczny w Polsce rozszerza dystrybucję gazetek online o dodatkowy kanał. Teraz gazetkę z najnowszymi ofertami można mieć pod ręką w telefonie, a dokładniej na WhatsAppie.
Mobilny kanał komunikacji
– Jesteśmy przekonani, iż możliwość codziennego przeglądu ofert promocyjnych pozwala konsumentom, w tym klientom naszej sieci, lepiej planować zakupy i zarządzać domowym budżetem. Nasze aktualne gazetki i informacje o promocjach specjalnych dostępne są na stronie internetowej, w aplikacji Kaufland, a także w marketach. Biorąc jednak pod uwagę, jak bardzo współcześni konsumenci są aktywni w mediach społecznościowych oraz kanałach komunikacji mobilnej i mając świadomość, iż wielu z nich na bieżąco analizuje i porównuje oferty, zdecydowaliśmy o udostępnieniu naszej gazetki na WhatsAppie. Dzięki temu klienci mają nieograniczony, błyskawiczny dostęp do informacji o promocjach zawsze pod ręką – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.
Aby otrzymywać gazetkę Kaufland na WhatsApp, wystarczy zeskanować swoim telefonem kod QR dostępny m.in. na stronie internetowej Kaufland Whats App, wysłać wiadomość i wybrać swój ulubiony market, a następnie wyrazić zgodę na cotygodniowe bezpłatne przesyłanie gazetek.

1 rok temu




![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)


