Kluczowe elementy skutecznego pozycjonowania sklepów internetowych
Zdjęcie: Kluczowe elementy skutecznego pozycjonowania sklepów internetowych
Według BrightEdge aż 68% doświadczeń online rozpoczyna się od wyszukiwarki. To oznacza, iż kiedy internauta szuka produktu lub usługi albo odpowiedzi na określone pytanie, najczęściej zacznie od Google. Ta wyszukiwarka ma ponad 90% udziału w polskim rynku i może stanowić źródło dużego ruchu dla Twojego sklepu internetowego. Aby to osiągnąć, najpierw musisz postawić na pozycjonowanie […]

8 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
