Pierwsze Soczewkomaty Grupy Kodano są już dostępne w Berlinie. W najbliższych dniach mają pojawić się kolejne. To nie koniec planów ekspansji na ten rok.
– Do końca przyszłego tygodnia ustawimy 22 nowe Soczewkomaty na rynku niemieckim za co bardzo dziękujemy naszym niemieckim partnerom, galeriom handlowym i ekipom Kodano, które bezkompromisowo poradziły sobie z tym operacyjno-logistycznym wyzwaniem – poinformował Karol Kożusznik, Członek zarządu Kodano i Dyrektor ds. rozwoju sieci. – Niebawem ujawnimy trzeci kraj w którym jeszcze w tym roku pojawimy się z ofertą soczewek kontaktowych na już – dodaje.
Międzynarodowy rozwój sieci Kodano
Kodano jest w tej chwili dostępne, poza rynkiem polskim, w 6 krajach. Na Słowacji prowadzi e-sklep oraz planuje rozwój sieci stacjonarnej. Podobnie wygląda sytuacja w Czechach oraz Rumunii. W Niemczech sieć stawia na e-commerce i soczewkomaty. Na Węgrzech i na Litwie Kodano działa na razie w oparciu o kanał e-commerce.
Kodano to polska sieć licząca ok. 100 salonów w kraju, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw cenionych marek. To, co charakteryzuje markę, to atrakcyjne promocje cenowe, własne marki i produkcja soczewek okularowych we własnym laboratorium.