Kolejny krok w e-commerce Carrefour. Zakupy z Bolt Food w 30 minut

6 godzin temu

Carrefour Polska ogłasza rozpoczęcie ogólnopolskiej współpracy z Bolt Food, jedną z największych europejskich aplikacji, oferujących usługi mobilności miejskiej i szybkie dostawy jedzenia oraz zakupów. Dzięki nowemu partnerstwu klienci sieci będą mogli zamawiać dowolne produkty ze sklepów Carrefour z dostawą prosto pod same drzwi. Nawiązanie współpracy to kolejny krok w rozwoju strategii sprzedaży internetowej Carrefour Polska, której celem jest zapewnienie klientom jak najwygodniejszego dostępu do zakupów online.

W ramach współpracy, obejmującej ponad 50 sklepów Carrefour w Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu czy Wrocławiu, użytkownicy aplikacji Bolt Food zyskają dostęp do szerokiej oferty obejmującej choćby 16 000 produktów. W aplikacji dostępne będą zarówno produkty spożywcze, jak i chemia gospodarcza, kosmetyki oraz artykuły z kategorii non-food, w tym produkty sezonowe.

Rozwój oferty online

Współpracę Carrefour i Bolt wyróżnia automatyczne zarządzanie asortymentem, które zapewnia klientom dostęp do pełnej i zawsze aktualnej oferty produktów w wybranym sklepie. Podobnie jak w pozostałych kanałach sprzedaży online Carrefour, dostępność towarów jest powiązana z lokalizacją sklepu i aktualizowana w czasie rzeczywistym, również o nowości i produkty sezonowe.

– Rozpoczęcie współpracy z Bolt to kolejny istotny krok w rozwoju naszej sprzedaży internetowej. Dzięki temu partnerstwu możemy dotrzeć do nowych grup klientów i zaoferować im wygodę zakupów z szybką dostawą pod drzwi. Widzimy, iż Polacy coraz chętniej korzystają z nowoczesnych rozwiązań zakupowych, a my chcemy odpowiadać na te potrzeby w sposób kompleksowy i elastyczny – mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

Szersza grupa odbiorców

Zamówienie produktów z oferty Carrefour jest proste i intuicyjne. Klienci, którzy nie mają jeszcze aplikacji Bolt Food, powinni ją pobrać i założyć konto, a następnie przejść do sekcji Sklepy na stronie głównej aplikacji. Tam, wybierając markę Carrefour lub wyszukując ją w pasku wyszukiwania, mogą złożyć zamówienie. Zamówienia można składać i opłacać w standardowy sposób, tj. środkami z Salda Bolt, kartą kredytową / debetową lub BLIKiem.

– Dołączenie Carrefour do aplikacji Bolt Food w Polsce pozwala zapewnić naszym klientom jeszcze większą różnorodność dostępnych towarów. Użytkownicy Bolt Food mogą od dzisiaj zamówić produkty spożywcze ze sklepu, który już doskonale znają i lubią, z wygodną dostawą pod same drzwi w 30 minut. Jednocześnie Carrefour zyskuje dostęp do naszej aplikacji, co pozwoli sieci poszerzyć ich grupę odbiorców. Cieszymy się, iż możemy wspierać szerszy ekosystem usług związanych z zakupami i artykułami codziennego użytku, oszczędzając cenny czas członków lokalnej społeczności – mówi Łukasz Turczyński, Senior General Manager, Bolt Food w Polsce.

Carrefour Polska, inwestując w rozwój swojej sprzedaży internetowej, konsekwentnie rozszerza sieć sklepów działających online oraz nawiązuje współpracę z wiodącymi platformami dostaw. Partnerstwo z Bolt to kolejny krok w budowaniu nowoczesnego, dostępnego dla wszystkich ekosystemu zakupów online.

Idź do oryginalnego materiału