Krakowska Bonarka z flagowymi salonami Rolex i Adidas

3 tygodni temu

W krakowskim Centrum Handlowym Bonarka, należącym do NEPI Rockcastle, w lipcu zadebiutowały dwie silne marki. Segment premium wzbogacił salon W.KRUK Rolex, a ofertę odzieży sportowej uzupełnił Adidas, który otworzył sklep w nowym koncepcie „Home of Sport”.

Poszerzenie portfolio najemców o globalne, rozpoznawalne brandy, które oferują unikalne doświadczenia zakupowe, to najważniejszy element strategii Bonarki. Tym samym, po bardzo dobrej pierwszej połowie roku, drugie półrocze zaczyna się z wysokiego C, umacniając pozycję lidera wśród najlepszych destynacji handlowych w regionie.

Legendarne marki w Bonarce

Otwarcie butiku Rolex w salonie W.KRUK stanowi istotny moment dla rynku dóbr luksusowych w Małopolsce. Jest to jedyny i najnowszy oficjalny butik marki w Krakowie. Lokalizacja w Centrum Handlowym Bonarka podkreśla rosnące zainteresowanie polskich klientów wysokiej klasy biżuterią i zegarmistrzostwem.

– Tworząc tenant-mix Bonarki, zawsze staramy się odpowiadać na indywidualne preferencje naszych klientów, co doskonale prezentują obie marki, dla których każdy detal jest ważny. To dla nas duża wartość, iż liderzy w swoich segmentach rynkowych na nowe inwestycje wybierają nasze centrum handlowe – komentuje Łukasz Lorencki, Asset Manager NEPI Rockcastle.

Lista nowych marek w Bonarce jest długa. – W maju do naszych najemców dołączyła marka LEGO, zapraszając do pierwszego oficjalnego sklepu w Krakowie. Nowe salony otworzyły również marki: Zara Home, Tatuum, Medicine czy Ziaja. Po remodelingu otworzyły się sklepy: Wólczanka, House i C&A – dodaje Łukasz Lorencki.

Nowy butik Rolex o powierzchni ponad 100 mkw. zachwyca już od wejścia. Jego efektowna, pięciometrowa szklana witryna, częściowo obłożona naturalnym trawertynem, nadaje mu wyjątkowego prestiżu. Wnętrze zaprojektowano z niezwykłą precyzją, a wysokiej klasy meble, wykonane na zamówienie i zamontowane przez włoskiego eksperta, tworzą wyrafinowaną i ponadczasową atmosferę. Ponadto butik oferuje wydzieloną salę sprzedaży, zapewniającą klientom komfortowe i dyskretne zakupy. W ofercie salonu znajdą się nie tylko zegarki Rolex, ale także IWC, Longines, biżuteria Gucci, a także perfumy i akcesoria marki W.KRUK. Otwarcie salonu podnosi standard elegancji w Bonarce, oferując klientom dostęp do światowej klasy marek premium w jednym miejscu.

Autorski koncept sklepu Adidas

Marka Adidas wybrała CH Bonarka na lokalizację swojego nowego flagowego sklepu w Małopolsce — „Home of Sport”. Salon, który oficjalnie został otwarty 25 lipca, wprowadza innowacyjny koncept zakupowy, który łączy sport, kulturę i zrównoważony rozwój. Wnętrze sklepu opowiada historię marki, oferując jednocześnie spersonalizowane doświadczenie zakupowe. Na 486 mkw. klienci mogą wybierać z szerokiej oferty odzieży, butów i akcesoriów do uprawiania sportów, ale też do noszenia na co dzień. Krakowski sklep powstał w koncepcie „Home of Sport”, który jest przestrzenią skoncentrowaną na indywidualnych potrzebach klientów marki Adidas, stworzoną w oparciu o wartości marki — sport, kulturę, integrację i zrównoważony rozwój.

Podczas oficjalnego otwarcia 2 sierpnia klienci mieli okazję zdobyć unikalne czapki z grafikami stworzonymi przez Anetę Jabłońską, a o oprawę muzyczną wydarzenia zadbał DJ Monkey. Salon Adidas to nie tylko miejsce do kupowania ubrań i akcesoriów sportowych, ale także przestrzeń, która celebruje wartości marki. Otwarcie nowego sklepu w Krakowie umacnia pozycję Adidas jako lidera w branży odzieży sportowej i pokazuje zaangażowanie marki w tworzenie unikatowych przestrzeni handlowych.

Właścicielem Bonarki jest NEPI Rockcastle

Centrum Handlowe Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 96 tys. m² powierzchni najmu znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem i zarządcą obiektu jest NEPI Rockcastle.

Idź do oryginalnego materiału