Leo Express ogłasza konkurs na nazwę pociągów. Do wygrania 2000 zł na przejazdy

5 godzin temu

Czeski przewoźnik zaprasza klientów do konkursu na nazwę swoich pociągów kursujących w Polsce. Propozycje można zgłaszać do 31 października 2025 r., a autor zwycięskiej nazwy otrzyma kredyty na podróże o wartości 2000 zł. Od 1 marca 2026 r. spółka uruchomi nowe połączenie Warszawa – Kraków – Praga. Ceny biletów zaczynają się od 9 zł.

Jak wziąć udział w konkursie?

Propozycję nazwy wystarczy przesłać przez formularz dostępny na stronie internetowej Leo Express do 31 października 2025 r. Zwycięską nazwę wybiorą przedstawiciele firmy. Pociągi, które otrzymają nową nazwę, będą oferować kilka klas podróży, komfortową jazdę z poczęstunkiem, łączność 5G Wi-Fi oraz klimatyzację.

W konkursie na nową nazwę pociągów Leo Express w Polsce może wziąć udział każdy. Masz pomysł, który oddaje ducha podróży, piękno Polski, albo po prostu jest zabawny i oryginalny? Podziel się nim z nami! Autor najlepszego pomysłu otrzyma kredyty na podróże o wartości 2000 zł i przede wszystkim satysfakcję z tego, iż jego propozycja stanie się nazwą pociągu kursującego na trasie Warszawa – Kraków – Praga – wskazuje Emil Sedlařík, rzecznik prasowy Leo Express.

Stopniowe wzmacnianie obecności na polskim rynku

Od 1 marca 2026 r. Leo Express przedłuży dotychczasowe połączenie Kraków – Praga aż do Warszawy, oferując 2 kursy dziennie między stolicami Polski i Czech. Przewoźnik wprowadzi także nowe dzienne połączenie między stolicą Małopolski a Pragą już 14 grudnia 2025 r., które w wybrane dni wzmocni dodatkowa para kursów.

Firma nie wyklucza dalszego rozwoju oferty zarówno na trasach komercyjnych, jak i w ramach publicznej służby przewozowej.

4 klasy podróży w pociągach Stadler Flirt

Na trasie Warszawa – Kraków – Praga Leo Express wykorzysta niskopodłogowe, klimatyzowane pociągi Stadler Flirt. Pasażerowie wyższych klas otrzymają bezpłatny poczęstunek. Program lojalnościowy Smile Club umożliwia otrzymanie do 10% cashbacku od ceny biletu.

O LeoExpress

Leo Express od lat odnotowuje jedne z najlepszych wyników w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności oraz punktualności. Regularna konserwacja taboru minimalizuje awarie systemów ogrzewania czy klimatyzacji, jednocześnie zapewniając wysoki standard bezpieczeństwa. Największym udziałowcem spółki jest Renfe – hiszpański narodowy operator z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze kolei dużych prędkości. W gronie inwestorów znajdują się również podmioty z Czech i innych krajów.

Fot. LeoExpress

Zobacz również:

Leo Express sprzedał już 70 tys. biletów na polskie trasy i planuje dalszą ekspansję
10 tys. zł na podróże pociągami. Leo Express ogłasza konkurs i rozszerza sieć połączeń
Idź do oryginalnego materiału